středa 2. ledna 2013

Valinka - kosmetická vazelína


Tak tohle je věc, na kterou nedám dopustit. Většinou jsem měla problém, že všechny krémy, které jsem zkusila pro mě byli moc agresivní a na obličeji se mi ukazali takové červené flíčky, které strašně svěděli. Nakonec našla mamka řešení. V lékárně mi koupila obyčejnou vazelínu a od té doby si jí nemůžu vynachvalit. Sice není vhodná pro mastnou pleť, ale je bez parfemace a mě dobře sedla. Delší bude trvá, než se vstřebá, ale pak celý den nepotřebuji krém.


Prodává se v malém i větším balení. To větší balení obsahuje 200ml a stojí okolo 80Kč. Je vhodná i pro problematickou pleť, ochraňuje a nedráždí pokožku. Říká se, že ta nejlepší kosmetika je ta pro miminka, a protože mám doma brášku, kterému je něco málo přes rok, vím že je to úplná pravda. Opravdu si tyto produkty nemůžu vynachválit. Tato vazelína se hodí i na celé tělo a o "krému" na ruce ani nemluvím, to je hotové nebe!!!



Jak vidíte, je velmi mastná a po rozetření už opravdu nepotřebuje jiné ošetření na celý den. Tento produkt používám také na odličování a také mi vyhovuje.

Zhodnocení produktu VALINKA:
+ hydratace na 24h
+ i pro citlivou a problematickou pleť
+ nedráždí pokožku
+ ochraňuje a změkčuje pokožku
+ vhodné i pro odličování
+ cena/balení
+ nejen na obličej (i na tělo, ruce)

- není vhodné pro mastnou pleť

Opravdu si tento výrobek nemůžu vynachválit, pokud nemáš mastnou pleť, určitě to vyzkoušej, jsem si jistá, že budeš spokojená. Za mě opravdu 100% spokojenost!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops