středa 2. ledna 2013

2.1.2012 - aneb nový začátek

Tak jsem to nakonec zvládla. Váhala jsem na jaké stránce si blog mám vytvořit. Tady na blogspotu to vůbec neznám, takže to bude boj. Asi mi pár dní potrvá, než to tu vylepším. Po hodinách a hodinách vymyšlení názvu, kdy většina názvů nebyla volná a zbytek jmen moc dlouhých, jsem nakonec přišla na tento (musím se přiznat, že jsem to chtěla několikrát vzdát, ale nakonec se to vyplatilo. Tento blog chci mít něco na způsob "beauty blogu" tak uvidíme. Doma mám spousty kosmetiky, tak se pokusím dělat recenze, aby jste věděli, který výrobek za to stojí a kterému se radši vyhnout obloukem, ale to až jindy. Nikdy jsem žádné recenze nedělala, tak mi to zpočátku asi moc nepůjde, no uvidíme. Jdu se to trochu zorientovat. Hezkou středu. K.

1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops