pátek 30. ledna 2015

Nákupy v PRIMARKU

Hezký začátek víkendu,
před týdnem jsme byli s Honzíkem v Drážďanech v Primarku. Ještě nikdy jsem v něm nebyla, takže jsem byla docela zvědavá, co všichni na tom Primarku vidí. Nakonec jsem byla mile překvapená a moc se mi tam líbilo. A co jsem si nakonec přivezla?




Tyhle lodičky jsem si zamilovala na první pohled, a když jsem viděla cenu (5 euro), tak jsem si je vzala moc ráda. Padly mi na nohu jako ulité!


Kosmetické taštičky se mi taky hodí, často jezdíme po návštěvách rodičů a nikdy se mi kosmetika nikam nevejde. Naši bydlí v severních čechách a Honzíkovo zase v Českých Budějovicích. Jsou moc hezké a navíc dost prostorné, takže se mi tam vejde vše od dekorativky až po pečující kosmetiku. Z těch jsem opravdu nadšená.


Náhrdelník ve slevě a geloví pomocníci do lodiček za super cenu jsem tak také nemohla nechat.


A teď kup dne! Kožené rukavice za 3 eura. Tomu jsem nemohla dlouho uvěřit. Gumičky jsou taky super, netahají vlasy a drží.


Také jsme si vzala houbičky na zapracování make-upu (budou se hodit až budu líčit někoho jiného), kleštičky na řasy a vlhčené ubrousky. Moc věcí jsem ještě nevyužila, jsem teď nemocná a navíc mám zkouškové, takže na líčení nemám moc náladu, ale už se těším, až vše vyzkouším.


Přírodní "houba" na mytí obličeje, nanášení make-upu nebo na odstranění make-upu jsme koupili v TK Maxxu spolu s krásných poznámkovým blokem a obalem na Ipad, který se mi barevně hodí k filofaxu!


Hnědý pásek se neztratí.


Batoh je krásně měkký a bude se hodit hlavně do školy, nebo na léto. Ze začátku jsem ho moc nechtěla, ale teď jsem ráda, že ho mám.


Jedna halenka v neonové barvě a svetr z výprodeje se mi také moc zalíbili.


Nakonec jsme byli ještě v obchodu Muller, kde jsem konečně sehnala Camouflage od Catrice v odstínu 01. V Praze jsem obešla všechny drogérie a nikde jí neměli. Tak konečně! Balzám na rty byl takový bonus, je opravdu super a s Honzíkem se o něj docela pereme :D


Všude jsou teď slevy, což je v Praze ještě víc vidět. Ještě když nejsem zvyklá, protože u nás měli otevřeno jen vietnamci, kam jsem moc často nezašla. V Mangu jsem si koupila krásné černé sako za 299 Kč, ze kterého mám obrovskou radost a dnes jsem byla v Teta drogérii a měli slevu na Dermacol. Takže i já už mám bázi pod make-up a taky jsem si koupila červený lak, který jsem potřebovala jako sůl. Co vy a nákupy? Taky nemůžete odolat? Mějte se krásně, užijte si víkend, Karolína

9 komentářů :

  1. :O Pokud to s tím nápisem je blok, tak to chci domů! Mám menší úchylku na sešity :3 .. Černý baťůžek jsem si původně podobný přála k Vánocům, ale nakonec to dopadlo, že ho mám slíbený do devítky..
    Upřímně jsem v Primarku ještě nebyla, ale čím déle se pohybuji na blogách, tím více se tam chci podívat :3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych rada nekdy do Primarku, nikdy jsem tam nebyla. Kosmeticke tasticky jsou moc hezky :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Botky a tasticky jsou uchvatne! Primark miluji a ty jeho ceny a slevy <3 bozske

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy. Lodičky vypadají skvěle. Kožené rukavice za 3 eura ti fakt závidím :) Doufám, že se brzo taky do Primarku podívám.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. Leden jsem měla ve znamení nákupů. Doufám, že se jednou do Primarku dostanu :) Líbí se mi ty lodičky.


    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé úlovky z nákupů! :) Já mám Primark ráda, dost lidí z mého okolí říká, že tam nikdy nic nenajde, ale já mám vždycky štěstí na pěkné kousky za super ceny :)
    www.karinelle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc pěkný blog, díky za tip :) Stávám se pravidelnou čtenářkou a budu moc ráda, když ty se staneš mojí. kosmetika-recenze-blog.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké nákupy :) Ten batoh vypadá pěkně a rukavice bomba!
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  9. Primark je super!!! :-)
    Baruš

    http://sisterandbrothersblog.blogspot.cz

    P.S.: mám odtamtud podobný náhrdelník :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops