čtvrtek 17. ledna 2013

Toaletní voda Mel Merio - ROMANTIC GIRL

Pozdě, ale přece..
dnes bych vám ráda ukázala mojí nejoblíbenější toaletní vodu. Hodně lidí mi jí chválí a zatím jsem nenarazila na někoho, komu by nevoněla. Je opravdu moje nejoblíbenější.
Co se týče balení, je moc hezké. Takové holčičí - takže růžové. Já mám 50ml, ale existují i menší. Podle mě je ale ta 50ml tak akorát. Vejde se do kabelky, a vůbec neubývá, ikdyž  jí používám prakticky denně. Vůně je docela sladká, ale mě voní a celkem mi vyhovuje. Co se týče výdrže,...já to opravdu posoudit nemohu. Jakákoli vůně nebo toaletní voda (ať už drahá, nebo za pár korun) mi voní jen první minutu a pak jí prostě necítím. Četla jsem ale, že celý den určitě nevydrží. Ta vůně je celkem dost intenzivní, ale opravdu tu dobu výdrže nedokážu posoudit.

Taky stojí za povšimnutí cena...stojí okolo 150Kč. Dá se sehnat v drogerii Rossmann. Tato značka je celkem známá, nebo aspoň já si jí pamatuji, když měli modrou vůni, na název už si nevzpomenu, ale pamatuji si, že obal a balení se mi hrozně líbilo, a já jsem po ní tu a tam pokukovala. Tato značka vyrábí i deodoranty a sprchové gely, což se mi libí, protože mám ráda, když ty vůně nekombinuji a mám třeba sprchový gel a tělové mléko stejné vůně.


Aplikace stejná, jako u všech jiných.
Jaký je rozdíl mezi toaletní vodou a vůní?
Toaletní voda má v sobě méně parfemovaných složek než vůně, takže nevydrží tak dlouho. Ale zase záleží na značce a produktu.
 ......a jaký je tedy rozdíl v %? Čistý parfém má 15 až 30% vonných látek – Parfémovaná voda má 8 až 15 % vonných látek  – Toaletní voda má 4 až 8% vonných látek

Zhodnocení:
+ cena
+ hezké dívčí balení
+ dostupnost 
+ sladká vůně (já je mám ráda)

- nevydrží celý den

p.s elf kosmetika ještě nedorazila...už mě to pěkně štve!!

2 komentáře :

  1. Myslím, že celý den asi nevydrží žádná vůně :(
    Možná tak nějaká strašně drahá... :)
    Nám ještě elf také nedošel... ale musíme vytrvat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops