pátek 4. ledna 2013

Co je u mě nového?

Zdravím, tak jak se dnes máte?
Celý den už od včerejšího večera nám nešel internet, takže jsem nemohla přidat žádný článek. Při pomyšlení, že už je zase pátek a po víkendu se jde do školy je mi vážně špatně!!! Vůbec se mi tam nechce a to se musím ještě učit, jsem zvědavá, jestli se k tomu dokopu...Musím! Dnešní den jsem strávila s mamkou, se kterou jsem se mimochodem moc hezky popovídala s bráchou a ségrou. Koukali jsme na filmy, přišla sem návštěva a trochu jsme uklízely. Takže jsem se opravdu nenudila. Dneska ráno jsem se koukala na nabídky drogerií u nás ve městě a byla jsem mile překvapena. Denní i noční krémy od Ryoru jsou tu v akci, tak si asi nějáký pořídím. Tuto značku jsem vůbec neznala,...až poslední dobou, kdy sleduji beauty blogy ( asi nejvíc času teď trávím TADY) jsem se na ní zaměřila. Je to přírodní kosmetika a navíc mají i krémy pro citlivou pleť. Takže to pravé pro mě. No uvidíme, jestli mi sedne. Rozhodně sem pak napíšu, jak se mi líbil. Užijte si večer, pokusím se ještě něco přidat ;) K.

p.s tohle je moje mamča a bráška :*


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops