neděle 6. ledna 2013

Má oblíbená bižuterie/šperky

Ahoj. Dnes mě napadlo, že bych mohla nafotit mojí oblíbenou bižuterii a něco vám k ní říct. Na focení bylo ale dost blbý světlo, tak jsem fotky upravila a přidala do nic efekty, takže barvy budou asi trošičku zkreslené, ale ta úprava fotek mě docela bavila.Tak, nejdřív bych začala takovou tou klasickou bižuterií, kterou máme všichni. 
Mezi nejoblíbenější u mě patří prstýnky. Většinu z nic jsem koupila někde ve výprodeji, za 29 korun. Vybrala jsem 3 prstýnky, které jsou docela velké a nehodí se jen tak ke všemu.
První (z prava) je taková zajímavá kytička, kterou jsem kupovala v německém Rossmannu asi za 2 eura. Ta druhá je z New Yorkeru z výprodeje a stála myslím 79Kč, a ta třetí je mamky, ale často si ho od ní půjčuju a ten je ze Mallorky. Tak to by byly prstýnky. Jdeme se vrhnout na další bižu.

Abych se přiznala, tak náramků moc nemám a ani je něják často nenosím. Nejradši mám klasický stříbrný, ale ten jsem nevyfotila, protože každý víte jak vypadají. Tenhle jsem dostala k Vánocům a musím říct, že mi tento dárek udělal radost. Poslední dobou jsem si dost oblíbila perličky a takhle dohromady se mi to moc líbí. Jednoduché, ale krásné.


Vrhneme se na náušnice. Ikdyž mám alergii na bižuterii v uších, stejně je nosím. A celkem často. Takhle trojice u mě vede. Ty první (zase z prava) jsou černé, ale tady na obrázku to není až moc vidět. Jsou menší, ale zase se hodí ke všemu. Jsou z Gate a stály mě myslím něco okolo 40Kč. Musím se přiznat, že hnědé náušnice (zase jsem je pořídila v Gate, myslím do 50kč) miluju, jsem do této barvičky blázen. Hodí se zase skoro ke všemu, a myslím si, že se hodí k mé barvě vlasů (mám takovou středně hnědou a občas to hodí nějáký ten nazrzavělý odstín, ale bohužel takhle barva není moje, ta přírodní je hrozná!) Ty poslední diskokoule jsem chtěla hrozně dlouho. Nakonec jsem je sehnala v Gate a staly opravdu pár korun.


Tak a teď trochu z jiného soudku. Ráda bych začala se stříbrným prstýnkem, který jsem dostala od přítele k ročnímu výročí. Udělal mi obrovskou radost, ale abych pravdu řekla, bojím se ho nosit, aby se s ním něco nestalo. Vypadá opravdu úžasně a já jsem za něj strašně moc ráda.


Tuhle sadu mi také pořídil přítel, ale tentokrát k svátku. Jsou to náušnice a přívěšek na krk od Swarovski elements. Krásně se třpytí, a tyto šperky jsou opravdu krásné. Přítel se zase trefil do mého vkusu.


A jako poslední jsem pro vás nafotila takový mix. Přívěšek kytičky jsem zase (a nečekaně) dostala od přítele k narozeninám, které mám mimochodem v únoru a tento rok mi bude 18!!:D Je úžasná a vybírala jsem si jí sama. K tomu jsem si u nás ve zlatnictví koupila i stejné náušnice, které mě nestáli ani tolik peněz, až jsem se divila. A ty poslední jsou zase od přítele, tentokrát k minulým vánocům, a ty jsou mé nejoblíbenější. Zase od Swarovski elements

Jak můžete vidět, šperky opravdu zbožňuji. A jaké šperky/bižuterii máte nejraději vy? Kde nejradši tyto maličkosti kupujete? Pokud máte nějáké tipy šup sem s nimi!

1 komentář :

  1. Já mám nejradši obchod bijou brigitte :)
    Jednou za čas tam udělají balíček jen za 150,-, kam dají opravdu moc věci, ale některé jsou poškozené (proto ta cena) :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops