úterý 15. ledna 2013

úterýýý

Zdravím všechny, dneska jsem byla ve skole do půl 1,...docela hustý po praxi jít ještě na hodinu občanky...Tak to jsem ale přežila. Pak jsme si s mamkou dali výbornej oběd a já "upekla" krtkův dort...Musím říct, že se povedl. Ještě předtím jsme byli s mamkou ve městě...kouknout se co kde mají, a tak jsem si koupila pár maličkostí. No a teď lehnu k televizi, zapnu si ztraceni a budu koukat...:D a pak půjde spát...a ještě předtím se nadlábnu :D:)) dnes žádný kosmetický článek nebude, ale nezoufejte, mají mi přijít věci z elf. Takže čekejte mé první reakce (možná už zítra) mějte se krásně:)

1 komentář :

  1. Také se šíííleně těším, až přijdou věci z elfu :)
    Taky jsme měli dneska občanku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops