středa 2. ledna 2013

Synergen make-up


Tuto značku můžete najít v drogeriích ROSMANN. Mě tento make-up zaujal, protože je antibakteriální a jak už jsem se zmiňovala mám občas problémy s pletí. Tento make-up by neměl uspávat póry, což je dobré. Také mě velmi překvapila cena, stojí okolo 40 - 80kč. Když jsem ale doma tento make-u zkusila, tak jsem byla v šoku. Ovšem v tom špatném slova smyslu. V drogerii jsem si vyzkoušela odstíny a když jsem si na sebe make-u zkusila dát, byla jsem oranžovější než pomeranč. Barva opravdu příšerná, ikdyž v obchodě vypadala jako můj odstín. Předpokládám, že to bylo tím umělým světlem...Tento make-up je i pro citlivou pleť.


Co se balení týče, za tu cenu je celkem velké, ale jak říkám kvalita na houby. Tento produkt jsem použila maximálně 2x, potom jsem ho dala mamce, protože má tmavší pleť. I na tmavší pleťi vypadal dost oranžově. Určitě oceňuji ten nápad, že si Rossmann udělá svou značku make-upů, které budou pro citlivou pleť a budou působit atibakteriálně (ovšem to znamená co?, že se mi nebude tvořit akné? to asi těžko,...) Podle mého je to úplný propadák...Posuďte sami,...myslíte, že není oranžový?

A tady ještě obrázek po důkladném rozetření:


Tento produkt se hodí tak možná na halloween, když půjdete za dýni..Je možné, že jsem opravdu zvolila špatný odstín, ale mají pouze 3 odstíny, tak mi neříkejte, že ten nejsvětlejší nebude naoranžovělý.

Zhodnocení make-upu SYNERGEN:
+ cena
+ antibakteriální make-up
+ neměl by ucpávat póry

- oranžová barva (VELMI VÝRAZNÁ ORANŽOVÁ!!)
- kvalita
- moc hustá konzistence
- výrazná barva

V tomto případě se vyplatí připlatit si pár korun a koupit si dražší make-up. Oranžová barva se opravdu nenosí.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops