středa 30. ledna 2013

Dnešní přírůstky do "rodiny"

Hezký večer :)
Dneska jsme si s mamkou zase udělali výlet do Německa. Jako vždycky jsem se šla juknout do Rossmannu a koupila si pár věciček. A čemu jsem neodolala?


Hnědá tužka na oči od Essence - včera jsem koukala k Petře na blog a měla tam líčení právě s hnědou tužkou. Vypadalo to moc hezky, taky to zkusím.
Báze pod oční stíny - moje první, tak jsme zvědavá. Každá z blogerek jí používá, tak uvidím, jestli jsou tak nezbytné. Taky od essence.
Regenerační maska - byla zlevněná, tak jí zkusím. Od Gliss Kur, pro lesklé a hebké vlasy. Jsem zvědavá, mám docela zničené vlasy a každá regenerace se hodí.
Štěteček na lesk - doma už mám několik paletek a vždycky u nich byli špatné štětce, teď konečně příjemná změna
Šampón a kondicionér od Herbal Essences - na tuto značku si brousím zuby už dávno. Jednou jsem měla už šampón, ale je to už docela dlouho, takže si nepamatuju jaký byl.
a nakonec - FANTA ZERO - jak více, mám cukrovku, takže všechny věci sugar free miluju! a je výborná!!

Takže takto vypadal můj dnešní nákup. Ještě plánuju něco od RYORU, tu značku jsem si zamilovala, jejich krém mi maximálně vyhovuje a potřebovala bych něco na odličování :)
Mějte fajn večer K.

6 komentářů :

  1. Herbal Essences mám rada!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bázu rozhodne treba! Raz použiješ a budeš používať stále. Konkrétne túto nemám, ale videla som dáke "swatches" aj s touto bázou a vyzerali fajn =)

    OdpovědětVymazat
  3. pekny nakup! Ta baza je velmi dobra aj ako korektor!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. parádní blog :)) moc ráda ho čtu ))
    Jinak je to v Nemecku v Rossmanu levnější než u nás?:)

    www.b-fashions.blogspot.com budu ráda když se zastavíš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řekla bych jak co..ale někdy tam jsou obří slevy,...takový jsem v česku ještě neviděla...třeba naušnice za euro a tak:)) takze rááááááááj

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops