neděle 20. ledna 2013

Dnešní procházka

Ahoj!
Zase je tady neděle...a ikdyž mám strašně moc učení, tak jsem si den zpříjemnila a zašla jsem se ségrou ven:)    Sice byla zima, ale aspoň jsme pokecali:) Doufám, že si neděli užijete a nebudete sedět nad učením stejně jako já..Hlavu vzhůru, snad to zvládnu a to utrpení bude k něčemu. Víkend jsem si užila..Byla jsem u přítele..:) poslední dobou se s ní docela dost nasměju...jsem ráda, že ho mám, je úžasnej, no posuďte samy...;)

A konečně jedna z dneška. Měla jsem šedý svetr a černou chlupatou vestu. Venku to vypadalo jako v pohádce


 Fotka je z léta, když jsme byli na letním táboře a starali se o dětičky:D


Tahle fotka je z minulého roku, kdy můj přítel maturoval..Nejhezčí ples na kterém jsem kdy byla:)  Příští týden jdeme na první ples tuhle sezónu, už se nemůžu dočkat, ale nemám co na sebe!!!:X O tom určitě ještě uslyšíte.


A konečně jedna z dneška. Měla jsem šedý svetr a černou chlupatou vestu. Venku to vypadalo jako v pohádce


1 komentář :

  1. V té vestičce ti to moc sluší, stejně tak jako v šatech :) Taky jdu za 3 týdny na ples a nemám co na sebe, hlavně lodičky si potřebuju koupit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops