sobota 26. ledna 2013

I am

Blog už mám nějáký ten měsíc a vlastně o mě nic nevíte, pokud nepočítám vpravo ten kraťounký text a to co jste mohly vyčíst ve vydaných příspěvcích. Ráda bych se vám blíže představila. Jmenuji se Karolína, je mi 17 let (pozor, brzy už 18!!) jsem z České Republiky. Mám ráda svou rodinu, přítele, legraci, fotografování a vše co se týče kosmetiky, módy a krásy. Tento blog jsem se rozhodla založit po shlédnutí několika beauty blogů, poté, co jsem začala být doslova závislá na kosmetice a zkoušení novinek. Baví mě čeština (čas od času se tu ale stejně ty hrubky najdou) a sloh, takže ráda píši a kombinace kosmetiky a psaní mě přímo nadchla. Dříve jsem měla pár blogů, kde jsem psala o sobě, sdílela mé vyfocené fotky a psala si něco ve stylu "můj milý deníku". Tyto časy jsou naštěstí pryč, já jsem o pár let starší a už to mám v hlavě celkem srovnané. Studuji zdravotnickou školu, protože mám cukrovku. 
Pokud máte jakékoliv otázky neváhejte a napište na ok-makeup@email.cz. Budu ráda za každý email.
Snad se vám tu bude líbit a ještě se tu někdy ukážete. K.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops