čtvrtek 3. ledna 2013

Sprej pro zvlnění vlasů Fix 'N' Go

"Fixační sprej pro vytvoření vlnitého plážového účesu. Výtažky z mořských řas hydratují, posilují a povzbuzují vlasy. UV filtry pomáhají chránit před poškozením sluncem."

Takto je tento výrobek charakterizován. Já jsem si ho pořídila z toho důvodu, že moje vlasy nejsou ani rovné, ani kudrnaté a protože mě nebaví si je každý den žehlit, chtěla jsem zkusit změnu. Co se týče balení, tak lahvička vypadá pěkně. Má klasický aplikátor, díky kterému se sprej dobře nanáší. Je k praktickém balení, takže se vejde do kabelky. Tento sprej teď v zimě vůbec nepoužívám, je vhodný spíše na léto, protože vytvoří takové lehké a přirozeně vypadající vlny.




A jak se tento přípravek nanáší? Nastříká se do vlhkých vlasů (ale musí se nastříkat dost spreje, aby byl vidět nějáký výsledek) ty se vyfénují, nebo se nechají volně uschnout. Vlasy se po té už ale nesmějí rozčesávat, pouze je promačkat prsty. A výsledek? Vlasy by měli být zvlněné, ale ne úplně kudrnaté. Bohužel má tento výrobek také jednu špatnou vlastnost. Obsahuje hodně laku a když říkám hodně, myslím tím opravdu dost a vlasy jsou pak hodně tvrdé, jako když to přeženete s tužidlem nebo právě s lakem na vlasy. Vlny vydrží celkem dlouho, ale vlasy jsem si stejně musela večer umýt znovu, protože s nimi nešlo nic udělat. 

Zhodnocení produktu Fix 'N' Go:

+ zvlnění vlasů
+ dlouho vydrží
+ účes změní během chvilky
+ v létě je to skvělý pomocník

- po použití velmi tvrdé vlasy
- musí se nastříkat dost spreje, aby byl výsledek dobrý

Jaké máte zkušenosti s tímto produktem vy?


1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops