středa 2. ledna 2013

Rimmel - STAY MATTE


Krásné ráno všem!
V poslední době jsem nejvíce používala make-up a pudr od RIMMEL a musím říct, že se mi docela zalíbil. Myslela jsem, že tato značka není moc dobrá, ale byla jsem mile překvapena. Narazila jsem na ní v dmku, kde byla akce make-up + pudr zdarma. Nebudu vám nic namlouvat, zaujala mě cena a už jsem si spokojeně nakračovala k pokladně. Přípravek má být pro citlivou pleť a má přírodní složení. Moje pleť je dost citlivá a vyhovuje mi opravdu jen něco. Jak se říká risk je zisk. Takže jsem na tom ještě vydělala.


Make-up je příjemný, podle mého má střední krytí a je docela husté konzistence. Výhodu je, že se dá sehnat v několika odstínech a tak si každý příjde na své. Make-up má vydržet 12 hodin, ale mě vydržel tak 6 hodin a už to nebylo ono. Je bez parfemace, takže je vhodný i pro citlivou pleť ( to můžu potvrdit)

Hydratuje pokožku, hned se vstřebává a na pleti není něják výrazný. Já mám odstín 200, kupovala jsem si ho v létě, když jsem byla více opálená, teď už je na mě moc tmavý, tak bych potřebovala o odstín světlejší. Mám celkem světlou pleť, takže je pro mě výhodou, že je dost odstínů a můžeme si vybrat hned ze šesti.


Pudr už je trochu horší. Ze všeho nejvíc mi vadilo, že k pudru nebyla "houbička" takže jsem musela použit tu z jiného pudru, kterou už jsem měla taky dost dlouho. A jak všichni vědí, v těchto houbičkách je opravdu dost bakterii. Co se týče barvy, tak je i dost světlejší než make-up, nevím jestli záměřně, ale já bych brala trochu tmavší. Je s přírodními minerály, takže mi taky vyhovoval. Odstín mám 003 PEACH GLOW, měl by vydržet až 5 hodin, řekla bych, že to tak něják sedí. Ale každopádně jsem si ho zamilovala,...jako řada ostatních a nedám na něj dopustit.
Zhodnocení make-upu STAY MATTE:
+ cena
+ mnoho odstínů
+ i pro citlivou pleť
+ bez parfemace
+ i pro mastnou pleť
+ hydratuje
+ rychle a dobře se vstřebává

- celkem malé balení
- vydrží méně než 12h (napsáno je, že vydrží 12h, ale v praxi to tak vůbec není)

Zhodnocení pudru STAY MATTE:
+ pro citlivou pleť
+ cena
+ z přírodních minerálů
+ i pro mastnou pleť

- chybí aplikátor
- o dost jiný odstín než make-up

Pokud jste tyto produkty ještě nezkoušeli, tak to zkuste, cena je nízká a výrobky jsou celkem kvalitní. Nečekala jsem, že RIMMEL může mít i dobré výrobky. Když budete mít štestí v DMku jej seženete za neselých 180Kč spolu s pudrem zdarma. Jestli jste tyto výrobky už měli, byli jste spokojené? :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops