pondělí 21. ledna 2013

Nedokážu žít bez....těchto 8 věcí

Další článek v této rubrice jsem pojala trochu jinak. Černá barva patří mezi
mé oblíbené, ikdyž je taková smutná a zdá se být nenápadná, s vhodnými
doplňky vypadá božsky. Hodí se ke každé barvě pleti a vlasů a nic s
černou nezkazíte, je elegantní a přitom sexy...A co černé jednoduše miluji?

č.1 kalhoty - o těch už jsem tady psala..prostě klasika. Vypadáme v jich
hubenější, umí dobře vytvarovat postavu a prostě je to ta nejlepší barva, co
na jeanách může být,..
č.2 řasenka - já si život bez řasenky nedokážu představit. Nejen že zvětší
oči a dodá obličeji šmrnc,   existuje i voděodolná a tak se nemusíme bát, že
 rande v bazénu nebo na koupáku bude zas taková tragédie.
č.3 podprsenka - na černou push-upu nedám dopustit. Prostě u mě
černá v tomto případě vítězí.
č.4 sukně - ať je léto, nebo zima a plesová sezóna, hodí se vždycky a nic s
ní nezkazíš
č.5 lodičky - stejně jako u sukně, nic s nimi nezkazíš. Hodí se prostě ke
všemu!
č.6 tužka na oči - další u mě nepostradatelná věc..ikdyž občas vyrazím bez
tužky, nejlépe se cítím s ní. 
č.7 kabelka - každá z nás jí má a často nosí. Nezáleží na tom, jestli je
značková nebo ne...záleží na tom, že je ČERNÁ..
č.8 náušnice - když nevím jaké, sáhnu po těch černých, ladí ke každým
vlasům a ať jsou nenápadné, nebo ne, klukům se vždycky líbí


black www.ok-makeup.blogspot.cz 

2 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops