čtvrtek 18. července 2013

Štětec Brushart na tvářenku

Ahoj,
dneska jsem den strávila s mamkou na zahradě. Docela jsem se i opálila. Tyhle vedra mají vydržet i příští týden, tak jsem šťastná. Ale zpět k věci. Měla jsem to možnost vyzkoušet štětec od značky Brushart. Už jsem vám o něm něco málo i psala, mám ten dojem. Dnes se ale koukneme na detailní recenzi. z jejich řady jsem si vybrala štětec na tvářenku, protože můj starý štětec už chudák pelichal a moc s ním nešlo pracovat. Měla jsem zkosený tvar, takže mi chvíli trvalo, než jsem se s tímto naučila. Stál mě 79 Kč, je poměrně hustý a jemný a dobře se s ním pracuje. Co se týče štětce, jako takového, příjde mi, že je docela kvalitní a dost toho vydrží. Je černé, takže na něm nejsou vidět nečistoty. Myslím si, že je to dobrý štětec v této cenové relaci. Štětiny určitě nejsou přírodní, ale nejsou hrubé. Čas od času nějáká ta štětina vypadne, ale já zas tak náročná nejsem. Tak si za půl roku koupím nový, no.. (Náročná-nenáročná..k vánocům bych chtěla sadu štětců od Sigmy, ale to budu muset býr hodně hodná, když stojí okolo 3000 Kč) Zatím jsem ho myla jen 2x a vždy bez problémů. Co se týče mytí štětců, docela to flákám,..Za prvé mě to nebaví a za druhé jich mám dost, takže to dělám tak, že na tmavé stíny mám jiný štěteček, než na světlé. Tahle značka je celkem oblíbená u mladých slečen a já si troufám říct, že je vhodný pro citlivou pleť, protože je opravdu jemnoučký. Koupila bych si ho určitě znovu a jsem s ním spokojená, i když mě s ním trochu déle trvalo se naučit tvářenku nanášet. Co vy a štětce? Preferujete levnější, nebo dražší variantu? Hezký den, K.






6 komentářů :

  1. já mám u tváenky origoš štěteček =D

    OdpovědětVymazat
  2. vyzera velmi pekne!

    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. plánujem si objednať nejaké štetce z tejto značky, tak sa teším, že na nich čítam také dobré recenzie. :) Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  4. Nejaké štetce z tejto značky si plánujem kúpiť, tak sa teším, že na nich čítam takéto recenzie. Inak, super blog! ;) Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops