středa 10. července 2013

Recenze na Vichy Idéalia BB creme

Ahoj slečny,
dneska se podíváme na novinku od Vichy a to na Idéalia BB creme. Rezence na tento BB jste už určitě na hodně blozích viděli a nebo ještě uvidíte. A jaký názor jsem si na tuto novinku udělala já?  Ze začátku jsem myslela, že dám produkt na zrecenzování mamce, ale když jsem zjistila, co udělá make-up, když si namočím obličej, rychle jsem sáhla po BB cremu. Mám ten světlejší odstín. A to je první plus. Odstín je opravdu pro bledule, takže i mě sedne. Obsahuje 40 ml a v lékárnách, nebo na internetu se dá sehnat okolo 400 Kč. Na léto je ideální už jen kvůli vysokému SPF 25. Pleť opravdu sjednotí, ale větší nedokonalosti nezakryje. Proto používám i korektor, abych zakryla nějáký ten pupínek. Je vhodný i pro citlivky, takže paráda. Slibuje 6 účinků v jednom.

- ROZJASŇUJE - ano opravdu rozjasňuje. Obsahuje totiž třpytky, takže je pleť opravdu hodně rozzáření
- HYDRATUJE - s tímto musím také souhlasit, na plť si před BB cremem dávat krém opravdu nemusím. Tady se ale ukazuje, že tento BB asi nebude vhodný pro mastnou pleť. V létě mi příjde, že mám pleť hodně suchou(vlivem sluníčka a chlorované vody)
- VYHLAZUJE VRÁSKY - nemohu posoudit
- ZJEMŇUJE PLEŤ - pleť je opravdu hebká a příjemná 
- REDUKUJE TMAVÉ SKVRNY - žádné tmavé skrvny na obličeji nemám, tak nevím.
- CHRÁNÍ PROTI UVA A UVB ZÁŘENÍ - toto je jedna velká výhoda! Aspoň nemusíme používat krém s ochranným faktorem.

Myslím, že si tento BB creme nezamiluje každá z nás, já jsem si ho ale zamilovala a na léto už nic jiného používat nebudu. Než si ho pořídíte, poproste v lékárně nejprve o vzoreček. Cena je sice trochu vyšší, ale pokud nemáte problematickou pleť, budete z něj nadšené! Musím říct, že na to, že jsem BB cremy neměla ráda, protože mi pleť nesjednotily, se divím, že mi tento sedl. Nemám zas tak špatnou pleť, ale vždy jsem se cítila líp s make-upem, který zakryje dá se říct všechno. Tento výrobek mě mile překvapil a jsem z něj nadšená. Další co mi vyhovuje je vůně. Je taková jemná a svěží. Pokud máte sušší bezproblémovou pleť, tak si myslím, že vám sedne. Jediné, co mi na něm vadí, je fakt, že když se dostane BB creme do očí, hrozně to štípe a pálí a slzí mě oči, takže je celé líčení v háji...Jinak bez prolbému..Mějte se hezky, já se jdu slunit. Vaše K.






1 komentář :

  1. BB krém vypadá super, zřejmně si pro něj zítra zaběhnu! :)

    Dále mi dovol mi Tě pozvat na mojí Giveaway : http://zivotvery.blogspot.cz/2013/07/giveaway_11.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops