středa 17. července 2013

Rtěnka BRAVO color 332

Ahojky,
dneska si zrecenzujeme jednu rtěnku značky Bravo Color. Musím říct, že jsem tuto značku neznala, až jsem na ní jednou narazila v drogérii Teta. Na internetu nemůžu najít žádný eshop, kde by se něco od této značky prodávalo, tak nevím. Mám odstín 332 a je to taková fialová barva. Když jsem si jí koupila, myslela jsem si, že to bude taková ta světlá růžová (jako je nahoře té rtěnky), protože jsem nevěděla, že se takhle mění ta barva. Což mě docela zklamalo, fialové rtěnky moc nenosím. Ještě, že je tahle světlá. Na běžné denní nošení ale moc není - není vůbec, ale vůbec přirozená. Je moc výrazná a taková, že vám trvá, než si na ní zvyknete. Balení je takové hodně levné a řekla bych, že moc nevydrží. Očekávala bych lepší obal, protože většinou rtěnku hodím do kabelky a jdu. Stála mě 49 Kč, hydratuje moc hezky, ale vůbec nevydrží..:( Opravdu vám stačí, aby jste se napily a rtěnka je pryč. Mezi mé oblíbence tedy rozhodně nepatří - už jen kvůli té změny barvy. Znovu bych si jí už nekoupila. Znáte někdo tuto značku? A jak užíváte prázdniny? Konečně zase sluníčko. A musím říct, že jsem se i docela opálila, takže je na mě můj oblíbený make-up moc světlý. Budu si muset skočit koupit tmavší odstín. přemýšlím o tom, že bych zkusila nějákou jinou značku než Maybelline..Jaký je váš oblíbený make-up? Mějte se hezky, K.




1 komentář :

  1. Ahoj, znám tuhle značku a mám jí také doma. Už ani nevím kdy a kde jsem jí pořídila. Každopádně spokojená s ní také nejsem..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops