neděle 14. července 2013

Co je u mě nového?

Ahojky,
dneska to bude spíše takový foto-článek. Zítra se můžete těšit na recenzi krému od Ryoru a nějákých vzorečků, co jsem zkusila. Mám nové botky a jsem z nich nadšená, akorát v nich trochu bolí nohy :D. Užijte si můj den (dnes má svátek KAROLÍNA) a více info u fotek. K.

/mamka a bráška v ZOO/

/poprvé, co jsem viděla páva takhle blízko/

/bráška a já/


/konečně se mi toho tuleně povedlo vyfotit/

/holub/


/momentka ze zoo/




/tak jsem zase dělala oběd/


/s touhle partičkou dětí teď trávím nejvíce času. Jsou skvělý...všichni!/

/já a moje nejoblíbenější tílko/

/já a kluci na Mácháči/

/tenhle botník chci! viděla jsem ho u Carli Bybel na videu a doufám, že ho seženu/

1 komentář :

  1. Prodávám tento botník - nový nepoužitý. Máte ještě zájem ?
    KoHa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops