čtvrtek 4. července 2013

Pump up booster 24h waterproof mascara a eye liner od Miss Sporty

Ahojky,
dneska tu pro vás mám recenzi na voděodolnou řadu od Miss Sporty PUMP UP BOOSTER. A to o řasence a linkách. O řasence Pump up booster jsem vám už psala (podrobnější recenze zde) a jsem s ní opravdu spokojená. I z vašich reakcích vyšlo najevo, že je skvělá. Někomu by mohl vadit ten velký kartáček, ale vše se dá naučit. Mě naopak ten kartáček vyhovuje. Od té fialové verze se trochu liší tvarem kartáčku, ale zase ne o tolik. Jestli chcete, můžu tyto dvě řasenky nafotit a porovnat. Ale zpět k voděodolné variantě. Je tedy modro-červená, obsahuje 12 ml a stojí 89 Kč. A musím říct, že jí teď používám opravdu každý den, protože je horko a make-up tolik nevydrží. Radovánky ve vodě také zvládne na jedničku, nerozmazává se a hezky řasy prodlouží. 24 hodin jsem jí na sobě neměla, protože se každý večer odličuji, ale výdrž má opravdu dobrou :). Co se týká linek, nemám je tolik ozkoušené, jako řasenku, protože si linky dělám jen občas. Ale za tu dobu co je mám, jsem je vyzkoušela už několikrát. Výhoda je, že výrobek je opthalmologicky testován, takže je vhodný i pro citlivé oči. Dřív, když jsem zkoušela linky třeba od Avonu, hrozně mě potom svědili oči. Tyto linky nesvědí a ani mě po nich nepálí oči. Stojí 59 Kč, a určitě za tu koupi stojí. Na léto jsou opravdu skvělé, a třeba večer na párty také. Má skvělý štěteček, takže linky zvládne i úplný začátečník. Jde s ním vytvořit jemná, ale i větší linka a pracuje se s ním opravdu dobře. Určitě ale nevydrží nějáké drbání kartáčkem, takže se radši na koupališti vyvarujte "podrbání" očí, trochu se potom sloupne. Oba dva tyto výrobky jsou dobré, ve vodě vydrží a dobře se s nimi pracuje. Cena je také velmi příznivá.Na léto opravdu ideální! Máte s těmito výrobky zkušenosti? Když bych ještě měla porovnat řasenku - voděodolnou a normální, je pro mě vítěz ta voděodolná. A co se týče vítěze řasenky a linek z kolekce waterproof, je to opět řasenka. Bez linek se obejdu, ale bez řasenky ne. Nic to ale nemění na tom, že oba výrobky jsem si velice oblíbila a znovu bych si je určitě koupila. Určitě je zkuste a napište, jak se vám zalíbili. Vaše K. 

p.s. zachvíli snad pokoříme prvních 100 čtenářů, děláte mi opravdu radost :)





1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops