pátek 5. července 2013

Ohlednutí za značkou MIXA + recenze na Micelární vodu pro citlivou pleť

Ahoj,
jak jste si mohli všimnout, měla jsem možnost vyzkoušet několik produktů od značky MIXA, na všechny 3 produkty jsem recenzi udělala, a asi v pondělí mi byl zaslán balíček s micelární vodou, jako bonus. A tak mě napadlo, že bych mohla recenzi té micelárky ještě oživit tím, že bych shrnula veškeré informace a napsala je do článku. Značka MIXA mě nadchla! Musím říct, že je to jedna z nejlepších drogérkových značek, co jsem kdy zkusila. Je vhodná i pro mojí citlivou pleť, oblíbila si jí i moje mamka a pro rok a půl starého brášku je řada baby jako stvořená. Začnu tedy tou recenzí micelární vody. Poslední dobou se o nich všude mluví, ale víte vůbec na co jsou dobré a k čemu se používají? Začneme od začátku. 

Co to tedy vůbec micelární vody jsou? Micelární vody jsou charakteristické svou šetrností k lidské pokožce. Dají se použít jako čistící voda, pleťové mléko ale i k odličování. 




Já mám tedy micelární vodu pro citlivou pleť, má 200 ml a stojí okolo 150 Kč. Má docela šikovné balení, ale ze začátku jsem se s tím docela trápila, pořád mi voda vystřikovala jinam, než na vatový tampónek. Teď už jsem se to naučila a docela se mi to osvědčilo. Dá se normálně zavřít otočením pumpičky. Je vhodná jak pro pleť, tak oči, takže takový pomocník 2v1. Je hypoalergenní a ber parabenů a silikonů. A jak se mi tedy tato micelárka osvědčila? Musím ještě dodat, že jsem žádnou jinou předtím nezkoušela, protože jsem neměla možnost a něják mě to ani nelákalo. Opravdu mě nadchla. Používám jí asi 5 dní, neštípe, nepálí, nemáte po ní pocit suché pokožky a opravdu je vhodná pro citlivou pleť, protože žádná alergická reakce se mi po ní neobjevila. Oči a řasenku taky dobře odlíčí. Takže já jsem nad míru spokojená a zamilovala jsem si jí na tolik, že už jinou ani zkoušet nechci. Opravdu mě mile překvapila. Takže ta micelárku 100% ano! 





A teď se tedy ještě vrhnu na celkovou značku MIXA. Hezky voní (to budu opakovat asi už napořád), a každá z nás si v tom najde alespoň jeden výrobek, který si zamiluje. Mamka si jí taky obrovsky vychvaluje. Teď už nám došel ten sprchový gel, a znovu si ho koupíme. ( taky čekejte první článek na téma "co jsem spotřebovala" ) A když tedy budu mluvit o všech 4 produktech, co jsem zkusila, vítězí u mě micelárka a tělové mléko. Ten sprchový gel se mi taky osvědčil, ale takový "boom" jako micerálka a tělové mléko neudělal. Jediné, co mě trošičku zklamalo je ten CC krém, který je všude v reklamách tak chválený. Vadí mi, jak mi slzí oči, a jak strašně štípe. A tím narážím na reklamu značky. Je všude, ale jak se říká, všeho moc škodí, a aby tohle právě nebyl ten případ. Aby pak časem lidem nezačalo vadit, že MIXA je všude. Každopádně mě ta značka opravdu potěšila, a má výrobky, které opravdu stojí za to. Micelární voda je můj miláček snad na pořád. Další výhodou je dostupnost. Tuto značku jsem viděla už i v Albertu, Rossmannu a myslím, že jí sežene každý, kdekoliv a kdykoliv. Takže značku MIXA určitě zkuste! Mohu ji jen a jen doporučit. Hezký den, K.




3 komentáře :

  1. od Mixy mám micelárku, a tiež som si ju obľúbila:) až na to nešikovné dávkovanie :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych strašně ráda od této značky vyzkoušela CC krém, musím si ho co nejdříve koupit.
    Zvu tě na giveaway:)
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc díky za tip, s touhle značkou jsem se ještě nesetkala! :) Můj poslední supertip z drogerie je Radox a jejich sprchové gely. Narazila jsem na ně uplně náhodou, protože byly v akci (DMko) a od té doby se po nich můžu zbláznit. Nádherně voní, jsou superheboučké a prostě boží! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops