pátek 26. července 2013

Spotřebováno #1

Ahoj všem!
Doufám, že jste dnešek přežili ve zdraví, protože tohle dusné počasí, které mě (a nás všechny) provází posledních pár dní dávat zabrat nejen mě, ale i mé pleti a vlasům. Proto mám na vlasech domácí masku, na suché a poškozené vlasy..No uvidíme, až jí smyju. Dneska tu mám novou rubriku - spotřebováno. Určitě to nebude pravidelná rubrika, protože mi toho moc neubývá, ale budu se snažit jí vždy udělat, až se mi tu nakupí pár věcí. A hned se na to vrhneme!


Jako první tady mám skvělý sprchový gel z německého Rossmannu, takže nevím, jestli je k dostání i u nás v ČR. Každopádně je to novinka a asi to bude i nějáká limitovaná edice. Jedná se o značku Dusch das (typicky německá, že?:D) LOVELY HEART. Musím říct, že za nějákých 0,69 euro to byl super sprcháč. Voněl po gumových medvídcích - a ty prostě zbožňuju. takže pro mě ideální a klidně bych si ho pořídila znovu! Balení je roztomilé a má 250 ml.


 Jako další tady mám tři vzorečky..Začnu novinkou od Nivea. Je to hydratační tělové mléko do sprchy. Aplikace je jednoduchá, po běžném sprchovém gelu nanesete tuto vychytávku, opláchnete a nemusíte se mazat. Musím říct, že já jsem teď v létě hodně vysušená, takže mi to nestačilo a přeci jen jsem se namazala, ale na ostatní roční období to bude super! měla jsem 10 ml vzoreček. Další vzoreček je od Ryoru a je to můj oblíbený výživný krém s mandlovým olejem pro citlivou pleť, který jsem chválila už hrozně dlouho! Podrobnější recenzi naleznete v tomto článku. Je skvělý!  A poslední vzoreček byl makeup. Vůbec jsem neměla v plánu ho vyzkoušet, protože je vhodný pro starší typy pleti. Ale když jsem zjistila, že jsem se opálila a můj oblíbený makeup je pro mou pleť fakt hodně hodně světlý, koukla jsem do šuplíku se vzorečky a našla tento! je boží!! Opravdu mi seděl odstínem, vyhovoval mi na pleti, vypadal přirozeně a prostě je super. Je od značky Astor LIFT ME UP, odstín 200 (kdo by to byl řekl, že já budu mít někdy i tmavý odstín make-upu, že?). 1,5 ml mi stačilo na 3 použití. A když jsem dnes zjistila, že mám ještě jeden vzoreček, se stejným odstínem, byla jsem nadšená. Přemýšlím, že si ho ještě teď na léto pořídím. je vážně skvělý!


Tak to by byli vzorečky. Teď tady mám ještě dvě miniaturky (neboli cestovní balení, jak je módou to teď říkat) Šampón od Nivea volume sensation, o kterém jsem vám psala tady. A druhé cestovní balení je z DMka. Je to balzám na opalování pro citlivou pleť. Koupila jsem to někdy na jaře asi za 20 Kč. Je vhodný pro citlivou pleť a chrání před slunečním zářením. Zdál se mi moc fajn! 


A tady zase moje oblíbená Mixa! Je to sprchový gel a šampón vhodný pro děti, nebo pro citlivou pleť. Více se o tomto výrobku dočtete tady. Určitě si ho plánuji znovu pořídit!


O tomto krému jsem už psala. Je to ten stejný krém jako ten vzoreček. Takže juknete do článku, kde je podrobná recenze. Na tohoto miláčka nedám dopustit! Nejlepší krém všech dob! balení mělo 50 ml a cena byla něco okolo 100 Kč. 


A poslední věc, kterou jsem spotřebovala je tato bylinná rakytníková mast. také jsem o ní psala. je vážně super! Měla 125 ml, dá se koupit v lékárně a je prostě boží. Moc hezky hydratuje. Na ruce je to můj oblíbený krém. Sice nevím, kolik stála, ale chci jí 100% znovu!


A teď BYCH RÁDA shrnula moje dosavadní prázdniny. Zdokonalovala jsem si posledních 10 dní angličtinu, protože tu byl na návštěvě američan. Našla jsem si nového přítele a jsem opravdu šťastná. Čas na blog moc není, ale je to také tím, že mi nejde počítač. A tady už pár fotek z předchozích dní! A jak užíváte prázdniny vy? Já nejraději u vody, nebo někde na výletě! Mějte se fajn, K. 

ps. jsem ráda, že všechny prázdné obaly dnes letí do koše a já začínám sbírat nové. Těšte se na další díl.







2 komentáře :

  1. jedeš/letíš na nějakou dovolenou nebo si byla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, na dovolenou nejedu a ani jsem nebyla. Mám ekzém a sluníčko ani moře mi nepomáhájí..spíše naopak..:(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops