čtvrtek 11. července 2013

Já a prodloužené řasy

Ahoj,
dneska bych vám něco chtěla napsat o prodloužených řasách, které jsem si před týdnem nechala udělat. je to technika, při která se vám nová (a delší řasa) dá na vaší řasu. takže technika prodloužení je řasa na řasu. Pokud vás takové téma nezajímá, tento článek si ani nečtěte. Vím, co prodloužené řasy přináší, jejich výhody a nevýhody také znám, a tak se pokusím toto všechno + můj názor napsat sem, do toho možná zajímavého článku. Hned ze začátku chci říct, že vůbec nelituji. Kdybych věděla dřív, jak mi to zvýrazní oči, šla bych do toho hned. Moje řasy nejsou extrémně krátké, nebo ošklivé. Nad prodloužením jsem přemýšlela docela dlouho. Mám citlivou pleť a oči, takže jsem se bála, aby mi to neudělalo víc škody než užitku. Nakonec to rozsekla kamarádka, která řasy má a vypadá to na ní úžasně. Takže začnu nejspíš tou největší nevýhodou -> když vám vypadne prodloužená řasa, spolu s ní vám vypadne i ta vaše. Ale nemusíte se bát, řasy nám všem rostou. Sice budou oslabené od lepidla a nebudou vypadat tak úžasně hned po sundání (v tomto je to podobné gelovým nehtům. Také po jejich odstranění máte slabé nehty, ale časem se vše napraví). Ale časem se samy zregenerují. Jak už jsem říkala, bála jsem  se, že se mi objeví alergická reakce. Nic takového se nestalo. Paní, co mi řasy dělala se mě ptala, jestli mám oči citlivé na vítr, a jak jsem teď už poznala, ptala se mě proto, že když máte prodloužené řasy ve větru je to malinko nepříjemné. Celá aplikace trvala asi 1 hodinu a 45 minut a cena byla 330 Kč. Zase ale záleží na městě a salónu, kam chcete jít. Poměry tady a v Praze jsou přece jen jiné. tady bych ještě asi měla říct, aby jste se nejdřív pobavili s někým, kdo do salónu chodí, aby jste věděli do čeho jdete. Po celou dobu máte zavřené oči, takže se mi chtělo docela spát, a nejsem si tak jistá, jestli jsem opravdu neusnula :D. Na doplnění se má chodit pravidelně po 3-4 týdnech. První pohled do zrcadla byl pro mě obrovský šok. Šla jsem samozřejmě nenamalovaná, a když jsem se viděla v zrcadle, nemohla jsem tomu uvěřit. Moje oči byla tak o 1000% větší a výraznější. Velikost řas, které si dáte je na vás. Já mám v rozmezí mezi 10-12 mm, ale můžete si dát menší nebo větší. Takže tady se dostáváme k první výhodě - zvýraznění očí. Nemusíte se ani líčit. Samozřejmě, že make-up a rtěnku si dám, ale tužku na oči, řasenku a linky můžete klidně vyhodit. Prostě to nepotřebujete. Další výhodou - tedy aspoň pro mě - je zvýšení sebevědomí. Cítím se mnohem líp. třeba i ráno, když se vzbudím. Řasy vypadají opravdu přirozeně, ale také záleží na tom, kam a ke komu půjdete. Na mě to ještě nikdo nepoznal, pokud jsem jim to tedy neřekla. Všichni mi to zatím jen chválí, a chtějí kontakt, aby si řasy mohly nechat udělat taky. Ve vodě je trochu problém. Voda na koupalištích je většinou hrozně přechlórovaná, takže je lepší si nenamáčet oči, aby vám zbytečně řasy nevypadávaly rychleji. A když si oči přeci jen namočíte, řasy se slepí. za pár minut se od sebe ale zase oddělí a vše je v pořádku. Za ten týden, co řasy mám, my vypadlo +- 5 řas, což není tolik! Řasy nemají rádi krémy, takže se raději krémům okolo očí vyhýbám. Odličování stínů pak dělám pomocí micelární vody, protože s odličovacím krémem bych byla na doplnění asi docela brzo. A jak se musím o řasy starat? Je to úplně jednoduché. Stačí vám starý kartáček od řasenky, který pečlivě umyjete ve vodě a necháte uschnout. A pak každé ráno řasy jen přečešete a ukážete jim "ten správný směr". Nic těžkého a zdlouhavého. Na ukázku vám se hodím pár fotek před a po prodloužen a také to, jak vypadaly mě řasy s řasenkou. Opravdu to není poznat. A pokud chcete změnu, zkuste to! Já jsem nadšená, vypadá to skvěle a nemyslím si, že by to mělo až tak hrozný vliv na vaše řasy. Tak toto jsou takové ty nejzákladnější informace, kdyby jste se chtěly na cokoliv zeptat, piště do komentářů. Jo a ještě jedna věc, myslím, že to bude vypadat skvěle na plesech a na MÉM maturitním plese, který mám už v únoru!!! Hezký zbytek dne, K.

p.s začínám teď experimentovat s tmavýma rtěnkama ...tak se těšte..








5 komentářů :

  1. Ja jsem take mela umele rasy, ale po tretim doplneni mi zacala alergie a zanet spojivek. Dozvedela jsem se, ze takovou reakci ma kazda druha zakaznice a musela jsem jit okamzite na sundani.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada to naprosto uzasne a hrozne jsem to chtela vyzkouset ale kamaradka na to chodila delsi dobu a skoro nemela sve rasy to me odradilo:(

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, vypadá to skvěle! Mužu se zeptat kam na řasy docházíš? ..jinak mas moc pěknej blog :) předem dekuju za odpověď.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj děkuji za pochvalu, doporučuji přečíst ještě následující článek, kde popisuju, proč už řasy nemám a ani je mít nechci. Chodila jsem za jednou slečnou, která je dělala doma, samozřejmě na doporučení :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops