úterý 2. července 2013

Sbohem alergie, ahój prázdniny!

Ahojky,
včera jsem lítala po doktorech několik hodin. Ale myslím, že to stálo za to a konečně někdo přijde na to, proč se mi čas od času udělají na obličeji takové fleky. A společně to zvládneme dát do pořádku. Dostala jsem novou mastičku, tak jsem zvědavá, jestli bude fungovat. (prosím jukněte se na fotky a pokud máte s tou mastičkou Protopic nějáké zkušenosti, jdete mi vědět, děkuji) Tablety na alergii mi s tím snad pomůžou a já nebudu muset nosit každý den make-up, když je tak hezky. Když jsem včera zjistila, že můj opalovací krém už je nějákou dobu prošlý, koupila jsem si dětský pleťový krém na opalování. Stál mě něco okolo stovky, líbí se mi malé (praktické) balení. Včera mi konečně přišel balíček od parfums.cz, kde jsem si objednala make-up a štětec na tvářenku. Make-up jsem si mohla vzít o odstín tmavší, když je léto, ale už jsem ho na sobě měla včera a dnes a i přes to, že je o trošíčku světlejší se mi dost zamlouvá. Cena je 420Kč a je od značky LA ROCHE-POSAY. Určitě vám o něm pak napíšu větší info. zatím se mi zdá dost dobrý. Další věc byl štětec od BRUSHART, cena 79Kč ale první dojem nic moc. Možná je to tím, že jsem zvyklá pracovat se zkoseným štětcem a tenhle je normálně rovný. No uvidíme, třeba se s ním naučim :D. Dnes mi zase na druhou stranu udělala radost značka MIXA, poslala mi odličovací vodu pro citlivé oči a pleť. Upřímně jsem na ní docela zvědavá! Nejčastěji a nejraději teď tedy používám nový make-up, štětec s jakoukoli tvářenkou, kterou mám po ruce a voděodolnou řasenku (od pátku už nebudu potřebovat žádnou řasenku, jdu totiž na prodloužení řas, juchůůůů)  PUMP UP BOOSTER 24h od Miss Sporty, zatím si zaslouží 1, a proč? To se dozvíte už příště v recenzi na tuto řasenku a tekuté voděodolné linky ze stejné řady! Ještě jsem si dnes v lékarně koupila lůj od REGINY, na léto je lůj to nejlepší na světe!
Jsem ráda, že jsem vám napsala aspoň nějáké echo, zítra recenze a možná i nějáké FOTD. Užijte si tak krásný den, ve čtvrtek už má být zase ošklivo, já se jdu válet k bazénu. Páá, K.




1 komentář :

  1. ten make-up vyzera naozaj super! Od tej znacky som nikdy make-up nemala!

    Inak pozyvam ta na moju SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops