neděle 7. července 2013

RYOR - recenze na břečťanový gel proti celulitidě ivy gel

Hezkou neděli,
doufám, že si prázdniny užíváte aspoň z poloviny tak jako já. Možná kvůli tomu nepřidávám tolik článků. Jezdíme po výletech a hodně trávím čas s kamarády. V pátek jsem byla na prodloužení řas, určitě také čekejte nějáký článek na toto téma. Jsem nadšená! vypadá to opravdu hezky. Ale zpět k recenzi. Dnes jsem si vybrala na zrecenzování Břečťanový gel proti celulitidě od Ryoru. Obsah balení je 200 ml, a i když se o zdá málo, tak opravdu vydrží. Já ho používám asi měsíc a bála jsem se, že to bude na pár použití. Cena je opravdu příznivá, stojí okolo 100 Kč. Nejdřív jsem si myslela, že mi to vůbec nemůže pomoct. Je pravda, že jsem přípravek občas vynechala, protože jsem chodila brzo do práce a neměla na to náladu. Ale po měsíci používání musím říct, že vidím výsledky. Tento gel je určený pro 1. stupeň celulitidy (RYOR prodává také gely na vyšší stupně celulitidy). Takže bych řekla, že čím dřív se začnete o tuto rizikovou část těla starat dřív, tím líp. Také se na tom ukazují i jiné faktory, jako je pohyb, nebo strava. Jídelníček jsem nezměnila, dám si to, co mi chutná. Ale pohyb mám - a troufám si říct dostatečný. Chodím se psem, na výlety, a také můj malý brácha nás vždycky prožene, protože je to dítě s velkou energií. také je důležité hodně pít! - při nejlepším vodu.


Oficiální popis výrobce:
Přípravek obsahující extrakt z břečťanu, který napomáhá odstraňovat příznaky celulitidy, tzv. pomerančové kůže. Pokožku dokonale hydratuje, zpevňuje a zvyšuje její pružnost.

Břečťanový gel se aplikuje každý den, hlavně ráno, především na nohy a stehna, směrem od kotníků k tříslům. Aplikace na břicho a hýždě je také směrována k tříslům.



Je celkem zajímavé, jak tento produkt používat. pokud vás to zajímá, přečtěte si TENTO článek, který vydal RYOR. Je tam hodně zajímavých informací.



Moc hezky voní. Sice nevím, jak voní břečťan, ale tento gel voní tak něják přírodně. Je hodně příjemný na pokožce - zvláště teď v létě, protože se mi zdá, že i trochu chladí. Konzistence je opravdu gelová. A také jsem přemýšlela, proč si gel aplikovat každé ráno a ne třeba večer. A pak na napadla jednoduchá odpověď. Protože přes den máme pohyb! Myslím si, že tento produkt je hodně dobrý! Až mi v tubě nic nezbude, 100% si koupím nový, protože opravdu funguje! Doporučuji a myslím, že je to jeden z nejlepších výrobků od Ryoru, co jsem vyzkoušela. Teď mi přišlo hodně vzorečků od Ryoru na vyzkoušení, takže až se mi tady nastřádají prázdné obaly, dám se do rekapitulace! Mějte se jen a jen fajn, K.



1 komentář :

  1. Tento gel určitě vyzkouším. Od Ryoru je výborný i pohár života hodně jsem po něm zhubla a zlepšila se mi plet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops