sobota 9. března 2013

Wishlist na měsíc březen

Ahojky,
Mám se skvěle, víkend trávím u přítele a nestydím se za to,že včera jsme zalezli do postele už v 7 a já v zápětí usnula, no co -. je víkend. Ve škole jsem měla prezentaci na téma můj zájem či koníček a vybrala jsem si svojí nemoc a to cukrovku. Učitelka na češtinu mě pochválila, a řekla že to bylo vyčerpávající, taky mě potěšilo, že mi spolužáci řekli, že si přišli jako na nějáké přednášce na univerzitě. Ještě bych chtěla poděkovat úžasné Nikolce (mojí spolužačce) za to, že mi chodí na blog. Konečně se taky dostávám k tomu, co bych si chtěla za měsíc březen koupit. Bylo by toho o dost víc, ale nejsou na to prostředky. Tentokrát jsem se rozhodla, že to neudělám pomocí obrázků, ale že se taky trochu rozepíšu. Nevím proč, ale skoro nikdy si nic z wishistu nekoupím..asi to tolik nepotřebuju či co :D
- Nejvíce ze všeho bych chtěla make-up. Je mi jedno jaká značka, hlavně ať mi sedí barva a neprojeví se mi moje úžasná alergie.
-  Pak by se mi také líbila ta matná rtěnka od Essence. Blogerky o ní hodně píšou a taky celkem chválu, tak uvidíme jak si obstojí u mě. Chtěla bych ale nějáký světlý odstín
- BB cream od Missha. To je můj dlouhodobý sen, ale finance zkrátka a jednoduše nejsou. No co, třeba najdu na ulici tisícovku a budu vědět co s ní!
- Oblečení ..ha! tak to bych mohla nakupovat každý den,..ale v tom našem malým městečku si toho moc nekoupím, ale kdo ví, třeba bude cesta do Liberce.

Napadá mě toho strašně moc..chtěla bych nějákou paletku, taky něco od Ryoru, protože tu značku jsem s strašně oblíbila a pak bych taky potřebovala kvalitní bázi pod make-up a stíny. Určitě ale čekejte recenze znaky ELF, a taky mnoho mnoho dalšího ;) Mějte fajn den.

a tady jedna fotka z léta s miláčkem :))


2 komentáře :

  1. vy ste aký pekný párik:) veľmi vám to spolu pristane:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš vůbec za co :* co bych sem nechodila, když to tady máš takový fajn :))* A máte krásnou fotku :) moc Vám to sluší ;) jsi šikula :)*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops