neděle 17. března 2013

RECENZE na bázi pod oční stíny od ELF

Pěknou neděli,
dneska vám ukážu bázi pod oční stíny od ELF. Hodně jsem o této bázi četla a tak jsem se rozhodla, že jí také vyzkouším. Balení obsahuje 5ml, a je k dostání v několika odstínech. Já mám odstín nude. Cena je 39Kč. Určitě by jste čekali, že za cenu 39Kč to nebude zas až tak dobrý primer. Já jsem byla ale překvapená. Doma mám 3 báze. Jednu od ELF, další od Essence a tu poslední Too Faced. Ta od ELF byla nejlevnější a já tedy musím říct, že je celkem vidět rozdíl. Když mám stíny bez báze, skoro nic mi nevydrží. Je jasné, že s touto bází nemáte stíny tak krásné jako ráno i večer, ale rozdíl tam tedy je. Sice stíny nevydrží třeba 10 hodin, ale o něco déle než bez báze to je. Také určitě záleží na tom, které stíny používat. Báze mi měla víčko připravit na stín tak, že stíny budou více držet, také by měli být výraznější. Tato báze funguje v tom slova smyslu, že vám stín déle vydrží, ale bohužel stíny nejsou výraznější. Svou práci to udělá, a ta cena je opravdu malá, ale mám i lepší báze, o tom není pochyb. Co se týče konzistence, je to klasický primer, který má aplikátor, který ale nepoužívám. Prsty mi v tomto případě vyhovují více. A jestli bych si tento výrobek koupila? Nejspíš ne, opravdu se v tomto směru vyplatí investovat a já bych bázi od Too Faced už nevyměnila. Nicméně za tu cenu je to dobrý produkt.

Zhodnocení primeru od ELF:
+ barva
+ cena
+ větší výdrž stínu

- aplikátor
- stíny nejsou výraznější
- malé balení


A jak jste s tímto produktem spokojeni vy? Užijte si den. K.







5 komentářů :

  1. Já nad objednávkou z ELFu přemýšlela. Už jsem si i vybírala věci a najednou jsem zjistila, že většina produktů je v celkem malých baleních. Takže jsou levný jen kvůli tomu, že jsou menší jak výrobky ostatních firem. Pak jsem si řekla, že si radši koupím v obchodě bez poštovnýho větší balení a stejně se mi to nakonec asi vyplatí víc :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já tento od ELF mám amyslím, že ne ní špatný.. ale raději mám Artdeco :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám ho zatím jen krátce, navíc si stíny neaplikuji moc často, takže si zatím netroufám ji hodnotit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám jí také a je to takový průměr za mě určitě jsou i lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja ich nemam ale asi by som si ich ani nekupila :)

    Inak ak sa o seba rada staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.h

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops