pondělí 18. března 2013

Olivový olej jako odličovač? Ano, či ne?

Ahoj všem!

V dnešní době je pro mě strašně těžké sehnat dobrý odličovač. Moje pleť je dost citlivá a suchá. Místo krému jsem dříve používala dokonce kosmetickou vazelínu, a dost často se k ní vracím. Pleť jsem si dřív odličovala přípravky na suchou a citlivou pleť, ale časem mi už nevyhovovali. Pleť jsem měla vysušenou a dokonce se mi i zhoršovala. A teď jsem narazila na super věc. A to odlíčení olivovým olejem. Vůbec nechápu, jak jsem na to nemohla příjít dřív. Používám ho už asi týden a jsem moc spokojená. Hezky mi pleť odlíčí a hydratuje. Takže nepotřebuji ani noční krém. Určitě bych olivový olej doporučila holkám s citlivou a suchou pletí, taky těm, které mají citlivá očka, protože se s ním dobře odlíčí i voděodolný make-up. Stačí dva vatové tampónky a pleť je čistá. Naopak se ale nehodí na mastnou pleť, leda pak něčím dočistit. Olivový olej používejte prosím kvalitní, tak se vám na obličeji neobjeví nějáká vyrážka. Teď v zimě se to úplně skvěle hodí. Takže holky, zkuste to!! Rozhodně je to dobrá věc a já jsem nadmíru spokojená. Olivový olej můžete použít i třeba místo krému na ruce. Opravdu dobře hydratuje ;)

Co používáte na odlíčení vy?


zdroj

1 komentář :

  1. No vidíš to, aspoň na něco dobrého pro tvoji pleť jsme nakonec přišly ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops