sobota 30. března 2013

Sleek MakeUP peach shimmer rozjasňovač

Poslední dobou hodně využívám tento bronzer/rozjasňovač (jsou 2 varianty) který mám pouze jako vzoreček, ale uvažuji o tom, že si ho na léto pořídím. Essennce vytvořilo takovou repliku v podobném provedení, ale tento výrobek je o dost kvalitnější. Mám odstín Peach Shimmer 494 a podle mého je vhodný pro světlejší pleť jako tvářenka, ale také pro tmavší právě jako rozjasňovač. V létě také zvýrazní opálení, což je super. Je to tedy rozjasňovač od Sleek Makeup, má 5 odstínů, které pleť rozzáří, takže je vhodný na lícní kosti, čelo, nebo dekolt. Cena je 250Kč a zdá se, že plné balení vydrží strašně dlouho. Tento vzoreček mám už tak měsíc a skoro nic mi tam neubylo. Odráží hodně světla, takže je to opravdu dobrý rozjasňovač, dá se říct, že jsem se s lepším nesetkala. Vydrží poměrně dlouho, i po škole, kde trávím třeba 10 hodin je pak vidět. Já jsem s tímto produktem spokojená, na léto to je podle mého bomba a určitě si ho pořídím. A výhodou je, že je vhodný i pro citlivou pleť a nedělá fleky. A teď už zhodnocení:

+ více odstínu
+ cena
+ výdrž a kvalita
+ pleť hezky rozzáří
+ i pro citlivou pleť.

Děkuji eshopu http://www.bestmakeup.cz za poskytnutí produktu! K.




2 komentáře :

  1. Páni, rozjasňovač, ten mi ještě chybí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá fakt nádherně, takový neutrální i do koutku oka by byl super ten světlý odstín. A cena taky v pohodě, díky za tip:o))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops