sobota 16. března 2013

New in

Krásnou teplou sobotu :)
víkend začíná opravdu skvěle. Dnes plánujeme s přítelem výlet, když svítí sluníčko. Mám tu pro vás 4 novinky. Včera jsem si koupila nový JOY, už ho mám pročtený od A do Z. Jsou tam celkem hezké články, takže jsem si ráda početla. Taky jsem si pořídila nový make-up Affinitone HD od Maybellne.Jsem zvědavá jak moc bude jiný, oproti tomu co měli předtím, ten jsem měla moc ráda. Taky jsem si koupila bázi pod oční stíny Too Faced. Už jsem měla vzoreček a myslím, že je to celkem rozdíl. Už mám bázi od ELF (na tu bude brzy recenze) a od Essence. Tahle je ale ze všech nejlepší. Také mám tužku na obočí od Avonu. Zatím jsem si s obočím nic neprováděla, tak uvidíme, jak se to povede. Včera jsem také dělala večeři, dělala jsem tři pizzy a myslím, že se celkem povedly, ale neměla jsem vůbec hlad. Užijte si den, když je tak krásně, večer napíšu první dojmy z make-upu. K.





Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops