středa 6. března 2013

RECENZE na dlouhotrvající třpytivé oční stíny od ELF odstín PARTY

Dneska se možná budu trochu opakovat. Už jsem vám před časem psala recenzi na moje nejoblíbenější oční stíny. A jsou to dlouhotrvající třpytivé oční stíny od ELF. Recenze na odstín TOAST (a možná o trochu více informaci) najdete tady. Tentokrát vám ale ukáži další odstín a to PARTY. Je to taková zajímavá tmavě modrá barvička a tímto bych také chtěla poděkovat eshopu http://elfkosmetika.cz/ za poskytnutí produktu k zrecenzování. Stejně jako u odstínu TOAST mě u tohoto odstínu nadchla barva. Obsahuje hodně třpytek, je výrazný a dost pigmentovaný. S bází vydrží poměrně dlouho. Velikost balení jsou 3g a cena 97Kč. O aplikaci a balení jsem psala v minulém článku, tak se nebudu opakovat. Za tu cenu to rozhodně stojí, protože s tímto stínem vykouzlíte krásné líčení během chvilky. Stíny jsou krémové, takže se dobře nanáší a skvěle vypadají také jako linky, s těmi si ale musíte trochu pohrát a mít dobrý štěteček. Právě ta krémová konzistence mi strašně vyhovuje. Stín se dá použít jak na denní, tak i výraznější večerní líčení a tahle barvička se bude hodit ke všem barvám očí. Jestli váháte, co si z eshopu objednat, právě tohle je věc, která vám nesmí chybět. Tohle se ELFu povedlo! 


Zhodnocení dlouhotrvajících třpytivých stínů od ELF:
+ odstín
+ cena/kvalita
+ vhodný na denní i večerní líčení
+ poměrně dlouhá výdrž (s bází)






2 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops