pondělí 25. března 2013

25.3.2013

Ahoj!

Dneska jsem se od rána nezastavila...mám toho teď něják hodně. Dopisuju si písemky, takže se pořád jen učím a už mě to nebaví. Teď jsem si konečně dala pauzu, abych sem napsala aspoň nějáký článek. Nevím, jak na tom budu dneska s časem, třeba ještě recenzi stihnu, ale nevím, kdy se to naučím. Už se mi napouští vana a já se těším, až si do ní zalezu a budu relaxovat. Ať už je volno a jsou velikonoce! Sice mě čeká ještě velký jarní úklid (a to jsem si uklízela včera!!), protože můj bratříček mi během toho času, který trávím ve škole udělá z pokoje místnost, kde nemůžu nic najít. Dneska mě ještě čekají 2 A4 češtiny a občanky, kde probírána NATO. A pak už jen praxe a pohoda - snad to do toho čtvrtka zvládnu. Docela mě štve, že jsem přečetla tu tlustou knížku, protože (tedy kromě dneška) nemám do čeho píchnout. Už se těším až vyjde třetí díl, protože mě ten příběh úplně dostal. tak mě napadá, že bych mohla dát recenzi na ten šampón a kondicionér od Balea a nebo ten melounový tělový krém od Dermacolu co tak krásně voní...No uvidíme, jdu relaxovat. Snad se ještě ozvu. Zatím, K.

1 komentář :

  1. Třetí díl už je, ale v angličtině.:) v anglii ho prodávali na každém rohu i za cenu 3 for 2 :) oba díly jsem přečetla už před několika týdny a doopravdy mě to mrzí.:/ musím teď čekat až do konce srpna.:/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops