neděle 3. března 2013

RECENZE na BB cream od Rimmel

Krásné ráno všem,
dneska bych vám chtěla ukázat novinku od Rimmel London, a to BB cream. Vzoreček jsem našla v časopise JOY a tak jsem neváhala a hned jsem to vyzkoušela. Vzoreček má 8ml, takže na takových pět vyzkoušení bohatě stačí. Bohužel ale barvou mi BB cream moc nesedí, je na mě moc oranžový. Mám střední odstín a myslím si, že i světlá varianta by byla taky moc tmavá, ale kdo ví. Co se týče krytí, nic moc. Mě ty evropské BB creamy prostě nestačí a nezakryjí co potřebuji. Asijské jsem ještě nevyzkoušela, tak uvidím, až je vyzkouším. Make-upy mi vyhovují, protože zakryjí nedostatky, jako pupíky nebo červené flíčky. Konzistence je docela tuhá, což mě mile překvapilo. Poslední dobou mě totiž přestává bavit můj nejoblíbenější make-up od Maybelline právě kvůli tomu, že je moc tekutý. Takže zkusím asi nějáký jiný, uvidíme. Když se zaměřím na výdrž, tak je to docela v pohodě, vydrží pár hodin, ale celý den určitě ne. Pleť hydratuje, to je pravda a měla by být i chráněná SPF má 25, takže si myslím, že na léto bude super. Myslím si, že je to jeden z těch lepších BB creamů z drogerie, ale já bych si ho nekoupila, protože mi prostě nevyhovují. Moje mamka si je ale nemůže vynachválit. Opravdu je to skvělá věc na pleť, která už není nejmladší a nějákých pár vrásek už má. Cena se pohybuje okolo 140Kč, a kvalitou to opravdu odpovídá. Pro někoho, kdo má dobrou pleť je to dobrá volba. A teď už zhodnocení:

+ hydratuje
+ skvělý pro starší pleť
+ cena/kvalita

- oranžový odstín
- podle mého málo kryje 

A co vy? Máte zkušenost s tímto BB creamem?





10 komentářů :

  1. ja som si ho tiež našla v časopise,a odvtedy ho používam:) veľmi mi vyhovuje a hned ako sa minie tak si ho určite kúpim:)už som ho použila aj viac ako 5 krát:)) používam pod neho hydratačný krém,lebo mi robil šupinky..ale inak pekná recenzia:)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě je úplně na nic .. Mám doma ten světlý , barva super, ale nekryje, divně se drolí a jsem po něm mastná :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi nevyhovuje kvůli tomu krytí, to je na nic:X

      Vymazat
  3. já těm drogérkovým bb moc nevěřím :) mám doma dva asijské, které jsou fajn :) ale stejně spíš preferuju makeup, než bb :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám i ty evropské bb creamy ráda, protože mi stačí tónováky, což jsou bb krémy a navíc mají SF faktor :D ODstín světlého bb krému mi nevadí, takže já jsem celkem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  5. no.. BB od Rimmelu jsem ještě neměla, jen od Garnieru a s tím jsem byla spokojená, ale pak jsem vyzkoušela korejský BB od Missha a nemám odvahu se k těm evropským vrátit :D :D je tam fakt megální rozdíl!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, já teda mám taky vzorek BB Rimmelu (8ml) ale z Cosmopolitanu a musím říct, že mi zcela vyhovuje i když jsem mladá a nemám vrásky :-D. já ho mám v odstínu LIGH (nejsvětlejší) a sedí mi. Ze tačátku když jsem ho vyprdla jsem myslela, že je tmavý ale plňe se přispůsobuje pleti!

    Určitě si ho ale zkus koupit :)

    http://zakrasouamodou.blogspot.cz/2013/04/rimmel-bb-cream-8-in-1.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moje zkušenost je taková, že západní BB krémy jdou dost do oranžova a nemají zdaleka tak dobré vlastnosti jako asijské. Už několik měsíců používám VIP Gold od Skin79 a jsem maximálně spokojená. Konečně něco pro světlou pleť. Navíc nemám na obličeji takový ten hutný makeupový nános :-)

    Mrkni na můj blog, kde mám recenze různých BBček ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Já nejsvětlejší mám a je zlatavě béžový. Nic pro studený podtón pleti. Já jsem ale spokojená:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops