středa 6. března 2013

Péče o pleť

Ahoj,
dneska bych vám ráda ukázala, jak se o svojí pleť starám já. Čištění je základní věc, kterou by měla dělat každá z nás, ikdyž se třeba nemaluje. Divili by jste se, kolik nečistot se přes den dostane na vaši pleť. Poslední dobou jsem si v této oblasti oblíbila kosmetiku Rival de Loop, seženete jí v Rossmannu a je za pár kaček. Jak už jsem kolikrát říkala, pleť mám celkem citlivou a suchou, takže mi nevyhovuje všechno. Takže v tomto ohledu moc často nezkouším novinky, ale mám své stálice. A co tedy používám? Podrobnější recenze na produkty jsem buď už napsala, nebo teprve napíši, nechci se tady zas tolik vykecávat. Ale jdeme na to.



První věc, kterou bych ráda zmínila mám teprve chvíli. Zkusila jsem jí asi 3x, ale vyhovuje mi a žádnou alergickou reakci mi nevyvolala. Je to čistící gel od Rival de Loop, který používám ve sprše, když se chci odlíčit. Balení obsahuje 150ml a koupíte ho opravdu za pár kaček. Já jsem ho ještě koupila v akci asi za 20Kč. Hodí se pro normální a smíšenou pleť, ale i já s mojí citlivou pletí si nemůžu stěžovat. Za ty peníze je to vážně super výrobek. 



Další věc je taky od Rival de Loop, a je to klasický odličovač. Tento je pro citlivou a suchou pleť, takže přímo pro mě. Jediné, co mě udivilo, je to, že pění. Mě to ale nevadí, naopak mi to vyhovuje. Pleť nevysušuje a neobsahuje alkohol. Balení obsahuje 200ml a cena je opět nízká. Určitě doporučuji. Více tady.


Ryor je má oblíbená značka. Dříve jsem jí moc neznala, ale když jsem koukala v Petře na blog, rychle jsem jí poznala. Koupila jsem si denní krém, který se ale hodí i na noc pro suchou a citlivou pleť s mandlovým olejem. Recenzi už jsem dělala, a jiný krém už bych snad ani nechtěla. Běžně stojí okolo 120Kč. Na pleti je moc příjemný a dobře hydratuje. Více informací se můžete dočíst zde.


Jednou za 14 dní si dávám taky masku. Teď chci vyzkoušet olivovou od Rival de Loop, až vyzkouším, určitě dám vědět. A taky jsem dostala k narozeninám vzoreček limentovo-okurkové masky. Tak jsem zvědavá.


Také jsem si s mamkou koupila pleťový olej, s koenzymem Q10 a mamka je nadšená, já jsem ho zatím nevyzkoušela, ale chystám se. Do pleti se prý rychle vstřebá, dobře hydratuje a vyživuje. Zase značka Rival de Loop, a cena okolo 150Kč.


O tomto produktu se v poslední době hodně píše. Tento jemný odličovač očí dostanete k řasence Scandaleyes od Rimmel zdarma. Cena řasenky je 149Kč a je vážně dobrá, recenze už na blogu taky byla. Už kvůli tomu odličovači se to vyplatí. nedráždí oči, neštípe a dobře odlíčí i voděodolný make-up. Obsahuje 125ml a ještě jsem ho neviděla prodávat samostatně. Pokud na něj ale někdy narazím, rozhodně si ho koupím.


A tady ještě dnešní líčení. Vyzkoušela jsem novou tužku od Essence Longlasting od Essence v odstínu 12 HAVE A GREEN. A taky paletku, do které jsem se zamilovala Too Faced.

Určitě bych ráda vyzkoušela Biodermu, tu taky hodně chválí a nebo něco od Vichy. Jaké produkty používáte vy? Příště se už konečně zaměřím na dekorativku ;) Mějte fajn den!

1 komentář :

  1. Rival de Loop má ráda segra už dlouhou dobu :) zkoušela jsem a jo, asi bych koupila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops