čtvrtek 28. března 2013

Rimmel lak na rty APOCALIPS

Když mi na poštu přišel balíček, netušila jsem, co to bude. Pak na mě vypadl z obálky lesk, který ovšem není lesk ale lak na rty. Tahle novinka mě zaujala hned několikrát. Stejně jako řada blogerek jsem dostala možnost vyzkoušet žhavou novinku hned mezi prvními. Je to lak na rty. A co to vůbec je? Je to lesk a rtěnka dohromady. Konzistenci to má stejnou, jako lesky na rty, ale pokud znáte takovou tu vůni rtěnky, přesně takhle tento lak voní. Mám ho v odstínu 300 OUT THIS WORLD a můžete je sehnat v 8 odstínech. Cena je 139Kč, ale myslím si, že teď bude všude v akcích, když je to taková velká novinka. Každopádně je to kvalitní výrobek. Lak mě mile překvapil, tedy až na tu barvu, ja bych radši brala nějákou světlou, tahle je na mě moc tmavá, ale třeba si zvyknu, protože se chci začít výrazněji líčit, tak mi tento lak třeba pomůže. Výdrž je docela dobrá, což jsem ani nečekala. Sice nevydrží 24hodin, ale i když si dáte oběd, lak vám vydrží. Co se týče obalu, moc se mi líbí, je lesklý, a má pěkný a nápaditý design. Když jste u toho, tak jsem byla překvapená z aplikátoru, je skvělý, obsahuje takovou skulinku pro zbytek laku, takže se dobře nanáší. Také se mi líbí další novinka, když si kupujete tento lak, víte, jestli je nový a jestli ho nikdo před vámi už nepoužil. Dost lidí totiž nezná testery. Když produkt použijete tak se lak dostane do prostoru, který je jinak průhledný (foto č.4) Takže na té čtvrté fotce vidíte, že je používaný, kdyby nebyl, nic by tam nebylo. Což je super, protože víte, že je nový. Balení obsahuje 5.5ml. A můj názor? Takhle novinka se mi moc líbí, to se Rimmelu povedlo. Takže až na něj narazíte v drogérii, zkuste ho. Já si určitě pořídím světlejší odstín. Za mě palec nahoru.

Zhodnocení laku na rty od Rimmel:

+ aplikátor
+ kvalita
+ poznáte, že je lak nový a nikdo ho nepoužíval
+ výdrž

- odstín (ale myslím, že jsem si na něj už za tu dobu zvykla)

Jsem mile překvapená. A co vy? Měli jste možnost ho vyzkoušet? Děkuji Rimmelu za poskytnutí laku na rty.






3 komentáře :

  1. vypadá zajímavě, škoda těch divných odstínů :/

    OdpovědětVymazat
  2. Kde si ho koupila? já ho ještě v žádné drogérce neviděla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops