čtvrtek 28. února 2013

RECENZE na sprchový tělový peeling od ISANA

Ahoj kočky,
dneska spolu skočíme do sprchy. Před pár týdny jsem si koupila v Rossmannu tělový sprchový peeling od firmy ISANA. Už delší dobu jsem si nějáký chtěla pořídit. A tahle nabídka mi nedala, peeling mě ve slevě přišel na nějákých 25Kč, takže paráda.Normálně stojí okolo 50Kč. Balení obsahuje 200ml, a obal je normální, žádná kvalita to asi nebude. Obsahuje masážní perly a na pokožku je to opravdu příjemné, pokožka je pak hezky hebká a jemná, přesně to, co od peelingu očekávám. Je mi jasné, že existují i lepší peelingy, ale mě se zdá, že tento stačí. Jediné, co mi vadí je vůně, je taková hodně chemická, ale nic strašného, co bych ale chtěla za ty peníze, že? Zkuste a uvidíte :) Co vy? Vyhovuje vám tato značka?
Určitě existují lepší peelingy, netvrdím, že je tenhle nejlepší, určitě není, ale mě stačí.

p.s. ještě bych vám chtěla poděkovat za prvních 50 pravidelných čtenářů, mám obrovskou radost, díky :))

Zhodnocení peelingu od ISANA:
+cena
+ velikost balení
+ hrubá zrníčka

- vůně




2 komentáře :

  1. Mně právě přijde, že ty zrníčka jsou na mě moc malý a jemný, ale asi je to úhel pohledu :D Mám radši peelingy od Baley, ale když je zrovna nemají, tak kupuju tenhle, protože mi taky nepřijde špatný :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja mam strasne rada peelingy, ale bohuzial sa mi osvedcilo, ze ked si trochu priplatim kvalita je omnoho vyssia. Napr. top peelingy ma The Body SHop podla mna :)

    Inak pozyvam na TOP giveaway o vlasovu kozmetiku Macadamia hair. Tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/top-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops