pondělí 4. února 2013

RECENZE na sprchový gel FITNESS FRESH NIVEA

Krásný večer!
Dneska bych vám ráda ukázala sprchový gel, který jsem používala v poslední době. Já osobně v těch článcích, kde se píše o sprchových gelech a mýdlech nevidím zas tak nic extra. Podle mého je každý sprcháč stejný a opravdu jsem nenarazila ještě na takový, který by mi přišel jiný. Možná co se týká vůně, protože každý voní jinak, jeden víc a druhý méně. Ale dejme tomu....vrhneme se na to. Opravdu toho není hodně, co bych vám o tomto výrobku chtěla říct...Nivea mi příjde, že je celkem dobrá značka, alespoň ty klasické krémy nikdy nezklamou. Balení neurazí, ale ani nenadchne. Má 250ml a ta vůně mi příjde spíš pánská, ale to se asi dalo čekat, z názvu...FITNESS FRESH.



Ta vůně nevydrží moc dlouho, dá se říct, že mi voní jen při sprchování a pak je fuč, ale ještě jsem neměla sprcháč, který by voněl třeba i ráno. Výhodou je, že je jak na tělo, tak i na vlasy, takže je třeba do posilovny ideální. Nemusíte toho tahat tolik. Sehnat se dá okolo 50Kč, takže cena příznivá. Na obalu píší, se že budu cítit jako znovuzrozená, nevím jak vy, ale já se jako znovuzrozená cítím po každé sprše, pokud jsem měla perný den. Sprcha je příjemná tečka za dlouhým dnem, protože pak jdu spát s příjemným pocitem, že jsem voňavoučkáá :D Nevím, jak bych ho zhodnotila..ale nic extra dobrého to není. A co vy? už jste ho vyzkoušeli?

Zhodnocení produktu:

+ cena
+ vhodné na tělo a vlasy

- vůně (vhodná pro pánské pohlaví, ale časem si zvyknete :D)

Těch informací není moc, ale třeba si rádi počtete. Mějte fajn zbytek dne. Zítra vstávám už v 5.40, to zas bude,..:X K.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops