sobota 23. února 2013

photo 23.2.2013

Ještě jednou hezký víkend,
dnes jsme jeli s našima zase nakupovat do Německa, tentokrát jsem tam narazila na body butter od Synergenu s úžasnou čokoládovou vůní, do které jsem se zamilovala. Pak jsme ale nemohli vyjet autem ten náš kopec a tak jsme zapadli a nakonec jsme nechali auto stejně pod kopcem a šli pěšky s nákupem... Dneska jsem vyfotila pár fotek, JOY jsem si koupila ve čtvrtek, radost mi udělali BBcreamy, které byli jako dárek, aspoň je mám možnost konečně vyzkoušet. Kytičku jsem dostala k narozeninám a konečně mi vykvetla. Taky jsem chtěla vyfotit líčení, které jsem dneska vytvořila, ale pořád nemůžu přijít na to, jak to nafotit, aby to vypadalo hezky...třeba na to časem příjdu :D Mějte fajn den.






1 komentář :

  1. Krásný fotky Kájo:)..Jinak můj blog už je v opět v provozu anetdel.blogspot.com :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops