středa 6. února 2013

6.2.2013

Ahoj všem,
dneska byla praxe v nemocnici celkem dobrá, ale hlavně - UTEKLO TO!:) Po škole jsme s mamkou byli zase v Německu, a musím se zase pochlubit novými věcmi, měli slevy!!:) Takže jsem si koupila sprej na vlasy od Gliss Kur, peeling od ISANA a odličovací tampónky. Také jsem myslela na víkend a koupila růžové víno na sobotní večer. V pátek jdeme na ples a já ještě nevím co na sebe :X Také jsme si v neděli objednali HENNU, vlasový zábal, barvu a pak taky šampón a kondicionér, tak jsem zvědavá, až to všechno zkusím. Největší radost mi ale udělala Bikava, protože ráno na praxi vždycky závidím pacientům, co to dostávají za kávu. Takže z té jsem nadšená, mňamka!:)  Těším se na víkend, až si zase odpočinu. A přidávám pár fotek (jedna dokonce z plesu, ikdyž na ní moc nejsem vidět. Užijte si večer.
p.s přidala jsem nový rozhovor, tentokrát s blogerkou Dazz (TADY)

A MOC MOC vám děkuju za 30 čtenářů, co se mi tu za ten měsíc našlo..:)





2 komentáře :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops