sobota 23. února 2013

TAG: 40 kosmetických otázek (2.část)

Dneska tu pro vás mám druhou část TAGu.


21.Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?

Nedá se říct stín, v poslední době spíš paletka od MUA


22. Na líčení používáš raději tužku nebo tekutou linku?

Tužka, linku vůbec nepoužívám

23. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?

Dobrá tužka na oči je od s-he asi za 49Kč

24. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?

Je to dobrá věc, doma jedny mám a celkem mi i vyhovují.


25. Používáš (nebo jsi někdy používala) minerální make-up?

Ne.

26. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?


Rtěnky moc nepoužívám, ale když už tak ta od Miss Sporty 020 z té nynější kolekce


27. A lesk?

Od Oriflame, ale nevím, jak se jmenuje. Taky ho moc nepoužívám.


28. Tvoje oblíbená tvářenka?

HD tvářenka od ELF, v odstínu diva

29. Kupuješ si kosmetiku přes E-bay?


Nekupuji, ale chtěla bych.


30. Máš ráda kosmetiku z drogérie?

Mám, ale jak kterou.

31. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?

ANO, ANO :D


32. Přemýšlela jsi někdy nad vizážistickým certifikátem? Resp. už máš nějaký?

Přemýšlela a chtěla bych ho mít :)


33. Kterou část líčení máš ráda nejméně, resp. tě nejvíce obtěžuje?

Nedá se říct, že by mě něco obtěžovalo, líčím se ráda.

34. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?

Oranžový make-up a řasy jako pavoučí nožičky

35. Máš ráda výraznější barvy v líčení?

Ano, ale jak na kom


36. Líčení které celebrity/známé osobnosti se ti všeobecně nejvíce líbí?

Každá celebrita je hezky namalovaná, když jí to provádí profesionál.

37. Kdyby jsi si mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?

Krém na obličej od Ryoru

38. Myslíš si, že vypadáš dobře, bez jakéhokoliv makeupu?


Nevypadám :D

39. Kdyby jsi si mohla vybrat jednu značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla?

Maybelline

40. A na závěr - jaký je tvůj názor na (ne)důležitost kosmetiky v životě ženy?

Kosmetika je pro ženy důležitá, přeci jen mám tu výhodu, že se můžeme udělat hezčí. Podle mě je dobré vypadat hezky a upraveně ale nic se nesmí přehánět.

1 komentář :

  1. Parádní! Tyhle TAGy mě asi nikdy nepřestanou bavit ;-). Rychle, stručně, zajímavě - tak to mám ráda ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops