pondělí 18. února 2013

18.února

Ahoj všem!
Teď jsem nemohla psát, včera jsme se rozhodli, že pojedeme se ségrou a přítelem do Liberce, přespíme tam a pak půjdeme na nákupy. Musím říct, že slev mají opravdu hodně. Koupila jsem si spousty věcí..Nejdůležitější věc je ale spodní prádlo od přítele, dostala jsem ho k narozeninám a je úúžasnýý! Pak vám všechno nafotím a ukážu fotky, ale to asi až zítra. Jednu ale dávám už teď.. Ze všech věcí mám obrovskou radost. Užili jsme si den plný zábavy a vážně jsem si ho užila. Ještě mi přišel balíček od tety z Anglie, ze kterého mám taky velkou radost:) Ty prázdniny začínají slibně;) Co jste v posledních dnech dělali vy?:))


a tady už návštěvnost..:)) děláte mi obrovskou radoost!! děkuju:*

Návstěvnost za minuly týden (11.2. 2013 - 17.2. 2013) je:
Pondeli: 79
Utery: 64
Streda: 60
Ctvrtek: 44
Patek: 60
Sobota: 85
Nedele: 112

Celkem: 504

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops