neděle 24. února 2013

photo 24.2.

Zase jsem nafotila pár fotek, docela mě to baví je upravovat, ikdyž se mi líbí asi jen dvě varianty upravování. Dneska ještě musím dočíst Noc na Karlštejně, abych měla nějákou povinnou četbu.. Na to, že mě za rok čeká maturita a já mám asi 4 knížky jsem zatím docela v klidu :D Dneska na večer čekejte ještě recenzi na nejlepší balzám na vlasy co jsem kdy měla od firmy Mil mil. Dneska jsem po sprše vyzkoušela to nové tělové máslo a je fakt skvělý. I po 4 hodinách pořád voní. S bráškou půjdeme ještě dneska stavět sněhuláka, takže taky něco nafotím. Tento víkend jsem obědy vařila já a musím říct, že celkem chutnaly. Co vy? Vaříte rádi? Já strašně moc a tak mě napadá, že bych mohla někdy zveřejnit i nějáký ten receptík, co vy na to?;)


No není úžasnej?


Furby pamatujete si ho? 


Všude dobře, u krbu nejlíp.


Naše Rozárka :)



Nejlepší maska na vlasy, co jsem kdy měla! Večer recenze :)


Jmelí, které mám doma po celý rok.

2 komentáře :

  1. malý je zlatý a psík je krásny. Ja som za recepty. Ak máš recepty na nejaké dobre pochutky, tak určite zverejni, rada sa inšpirujem :)

    OdpovědětVymazat
  2. A v čem ty fotky upravuješ? :-) Vypadá to suprově!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops