úterý 19. února 2013

RECENZE: Rival de Loop - odličovač pro citlivou pleť

Dneska vám ukážu strašně levný odličovač, který je vhodný i pro citlivou pleť. Strašně dlouho jsem hledala odličovač, který mi bude vyhovovat a nebude mi dělat alergickou reakci na obličeji. Zkoušela jsem drahé produkty (třeba od vichy) a nic z toho mi nikdy nevyhovovalo, takže jsem se vždycky odličovala krémem. Ještě mi vyhovuje odličovač očí od Rimmel, a tak mě napadá, že o tom jsem taky ještě nepsala, takže to musím napravit. Ale zpět k tomuto produktu. Balení má 200ml a stojí asi 29Kč. Je pro citlivou a suchou pleť. Každý by řekl, že to je špatný produkt, nekvalitní, ale já mám jiný názor. Aplikace je stejná jako vždycky, trochu si dáte na vatový tampónek a normálně odlíčíte. To, co mě překvapilo bylo, že zpění, ale na netu jsem četla, že je to normální. Mě teda vyhuvuje, jsem strašně ráda, že mi to s pletí nic nevyvede. hezky voní, opravdu příjemná vůně musím říct a nevysušuje pleť, to je taky velké plus! Dají se s ním i v pohodě odlíčit oči a nikde nic nepálí. Takže za tu cenu je pro mě dobrý. Je k sehnání pouze v Rossmannu, já jsem ho zase koupila v Německu. Nic úžasného to zase není, určitě existují i lepší ale mě prostě vyhovuje a stačí.

Zhodnocení odličovače Rival de Loop:
+ cena/kvalita
+ i pro citlivou pleť
+ nedělá mi alergické reakce - jupííí!!
+ poměrně velké balení
+ vhodné i na odličování očí - nepálí
+ hezky voní
+ nevysušuje

- žádné nemám (možná jen to, že se dá koupit jen v Rossmannu, ale tak ten už je asi taky všude)

Já jsem nadšená, máte s tímto odličovačem zkušenosti?
P.S složení jsem ani nefotila, je v němčině :X
sledujte můj blog (přihlašte se vpravo v menu) a udělejte mi radost k těm narozkám...díky:)) 



5 komentářů :

  1. Zkušenosti s touhle značkou nemám vlastně vůbec, ale výdycky jsem si říkala, že bych někdy něco zkusila. Tak bych mohla třeba tohle. Odličuje i řasenku dobře nebo spíš jen lehčí líčení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na výraznější líčení je taky skvělý, vystačí 2 vatový tampónky a je uklizeno:D

      Vymazat
    2. Tak to je super, to si asi pořídím k příteli, tam mi to stačit bude a aspoň moc neutratím. Díky za tip :-)

      Vymazat
  2. no ved ten Rossman je dost velka mnevyhoda lebo my ho bohuzial nemame :(
    Inak ak mas rada Biodermu recenzia noveho make-upu tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/recenzia-bioderma-make-up.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tuhle pleťovou vodu miluju... a ještě dvoufázový odličovač očí od nich... tohle je fakt nejlepší levný odličovač pod sluncem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops