pátek 1. března 2013

NEW IN

Ahoj holky, dneska mi dorazil balíček od ELFu, který jsem dostala k zrecenzování. Moje první dojmy jsou zatím celkem dobré, líbí se mi ty třpytivé stíny a báze pod řasenku. Uvidíme, až to vyzkouším delší dobu. Dneska jsem měla celkem dobrej den, nemyslela jsem na blbý věci a udělali mi radost kosmetický firmy, že mají aspoň trochu zájem o spolupráci (rimmel, bioderma) tak se těším až vyzkouším nějáký produkty. Zítra přijede strejda s přítelkyní, aby nám jí představil, tak se všichni těšíme a potom pojedu za přítelem. V neděli dostanu ještě nějákou kosmetiku od kamarádky, tak jsem nadšená. A taky jsem se konečně rozhodla a objednám si Senzabox, už se těším až ho budu rozbalovat, už teď jsem nedočkavá. A co vy? Jak se máte? Tady už fotky kosmetiky od ELF a to co mi přišlo:


2 komentáře :

  1. pekny balicek ti poslali :) uz sa tesim na recenzie!

    OdpovědětVymazat
  2. elf je moja obľúbená značka a mám od nich veľa vecí..teším sa na recenziu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops