středa 6. února 2013

ROZHOVOR s Annou Slovákovou


Další rozhovor, který mi poskytla blogerka Dazz z blogu http://dazzliciouscoconut.blogspot.cz/ se týká jejího osobního života, blogu a samozřejmě taky kosmetiky a módy. Snad se vám rozhovor bude líbit. A jdeme na to:

1. Jak tě napadlo vytvořit blog a jak si vymyslela název? A jak dlouho se blogování věnuješ?
Už zase tahle otázka?! No dobře. K blogování mě přivedla kamarádka, když mi poslala fotku nehtů Lucky z Acupofstyle a já se přes tu fotku dostala na její a pak na Pavlínin blog. Zanedlouho poté jsem si založila svůj vlastní, zkušenost s blogy už jsem měla, tak jsem si řekla, proč to nezkusit? A teď už tady oxiduju skoro dva roky, neuvěřitelné. Název byl hodně spontánní, otevřela jsem náhodně slovník anglických slov a kouklo na mě slovo dazzle (okouzlit, omámit), tak jsi k němu šoupla příponu a bylo z toho Dazzlicious. A jelikož miluju všechno kokosové, přídavek coconut byl jasný :)

2. Tvoje nejoblíbenější barva očních stínů a rtěnky?
Já s očními stíny dost experimentuju a snažím se je ladit podle oblečení. Ale nejčastěji si dávám On and on bronze, což je odstín stínů Color Tattoo od Maybelline. Vydrží na víčkách věčnost a já ho prostě miluju. Co se týče rtěnky, vede u mě rudá klasika.

3. Oblíbená značka kosmetiky?
Za posledního půl roku rozhodně Ziaja. A to neříkám jen proto, že s nimi spolupracuju. Fakt se mi ta značka dostala pod kůži a s většinou výrobků jsem spokojená. Navíc ten poměr cena/funkčnost je úžasný!


4. Kolik času denně věnuješ blogu? 
Dost, asi víc, než bych měla, s ohledem na blížící se maturitu! Obvykle to jsou tak 2 hodiny denně, než upravím fotky, sepíšu článek a prohlédnu a okomentuju blogy, které sleduju.

5. Co by sis z kosmetiky vzala na pustý ostrov, kdyby si mohla jen 2 věci?
Z dekorativní kosmetiky? Řasenku a korektor.

6. Kolik minut/hodin? ti zabere líčení do školy?
 Záleží na tom, jestli si dávám jen řasenku nebo se s tím piplám. S řasenkou tak 5 minut, se stínama a linkami tak 10-15 minut.

7. Vím, že máš ráda filmy a seriály, na co koukáš poslední dobou nejraději? 
To mě znáš dobře :) Ze seriálů to na plné čáře vyhrává Game of thrones, když mám čas, nekoukám na nic jiného. Film mě naposledy oslovil Perks of being a wallflower, ale už nějakou dobu mám stažené nové Bídníky a hrozně se na ně těším, protože jsem slyšela samé kladné ohlasy. Sledujte moje videa na youtube, každý měsíc natáčím oblíbence a filmy a seriály tam jsou taky!

8. Jaké blogy sleduješ nejraději?
Těch je asi jako smetí! Kdybych měla jmenovat ty, které mě poslední dobou fakt baví, tak to je Timbo z timeatimbo.blogspot.cz, holky z laylanell.blogspot.cz a holky z jordantdd.blogspot.cz

9. Nejoblíbenější jídlo a pití? 
Miluju jídlo a pití, to je fakt těžké říct jednu věc. Z jídla italskou kuchyni – dobrou pizzu, špagety s boloňskou omáčkou; ovesné kaše a taky kuřecí maso snad na všechny způsoby. Z pití zelené a bílé čaje, z alkoholických nápojů dobré bílé víno nebo Magister se Spritem.

10. Děkuji ti za poskytnutí rozhovoru, je něco, co by si chtěla vzkázat blogerkám, které začínají? 
Já děkuji za to, že se ti chtělo vymýšlet otázky. Holky, hlavně to nedělejte proto, abyste byly slavné nebo získaly spoustu spoluprací. Na blogu, stylu psaní, atd. to pak jde hrozně poznat a všechny to jenom odradí. Dělejte to zkrátka proto, že vás to baví a nějací ti čtenáři, které to bude bavit, se vždy najdou. Hlavně to chce trpělivost, jít si za tím svým a vytrvat :)



Ještě jednou ti děkuji za rozhovor, byla to pro mě čest!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops