pátek 31. května 2013

Co vás čeká a nemine v dalším měsíci? A co je u mě nového?

Čau dámy,
opravdu mě mrzí, že blog zameškávám, ale od příštího týdne mi začíná měsíční praxe a tak budu mít více času. Právě si vychutnávám oběd a koukám na první část Rozbřesku, je to moje nejoblíbenější část :)
A teď tedy k blogu a blogování...Dnes mi přišel balíček s produkty od Ryoru, konečně se podařila spolupráce a já mám možnost vyzkoušet i další věci! Což mi udělalo obrovskou radost. Přišla mi novinka a to krém na ruce s grepovým extraktem - jak jistě víte, krém na ruce mi jen tak nějáký nevyhovuje..Tento mi na první pohled (a vyzkoušení) příjde dobrý, má hezkou vůni, takovou decentní a to je poslední dobou moc ráda a velká výhoda je, že nezanechává mastný filtr :) Pak také hodně oblíbená odličovací emulze, břečťanový gel - na který se těším ze všeho nejvíc, protože má působit proti celulitidě a to se teď před létem hodí, že? ;) A poslední dva produkty jsou denní a noční krém s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami, tak snad nezklamou ;) Další novinkou jsou u mě doplňky, jak jste si mohly všimnout, ráda nosím culíky a drdoly..a našla jsem jednu super věc - je to gumička, která má na sobě takovou sponu a hezky to účes oživí, opravdu:) takže z té mám velikánskou radost. A zbytek doplňků jsem si také moc oblíbila,..:)) Tak to by bylo tak něják vše, v psaní a publikování článků se polepším, nebojte :) Vaše K.




3 komentáře :

  1. Těším se na recenze :) Doplňky jsou krásné ale zlatá bižuterie hrozně rezne :( Taky ráda nosím drdoly až na to,že si je neumím učesat :D Zkoušela jsem ponožkový drdol ale mám špatně sestříhané vlasy tak to nejde..

    OdpovědětVymazat
  2. Ó, tolik pokladů! Paráda. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Ryor tiež plánujem vyskúšať, počúvam na ňu samé chvály :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops