sobota 1. června 2013

Recenze na sprchový gel od DOVE visible care + FOTD

Ahojky, 
dneska si dáme recenzi jeden hodně zvláštní sprchový gel.. Je od DOVE visiblecare Toning - tato značka dělá poměrně kvalitní  produkty. tento KRÉMOVÝ sprchový gel je zvláštní...Začnu ale od začátku. balení mí 200 ml, cena nebude asi tak hrozná tipuji okolo 80Kč. Ale vadí mi vůně...Je hodně těžké jí něják popsat, protože je to taková nespecifický vůně, ale příjde mi, že z toho cítím obyčejné (to hodně levné a smradlavé) mýdlo a to já v lásce moc nemám. No dobře, ta vůně není zase tal špatná aby se tento sprcháč nedal použit..ale..další ale..Má hodně divnou konzistenci..Nedivte se, co jsem to vyfotila..ono to totiž vypadá jako normální krém..A až po chvíli se změní ve sprchový gel..Obsahuje totiž nějáký krém, aby vám hydratovat pokožku. Což je určitě dobrá věc, ale mohli na tom trochu víc zapracovat, protože mě už se 2x stalo, že jsem si ve sprše říkala, že si ze mě udělal někdo srandu a dal mi tam krém...To, že má po 7 dnech hydratovat oceňuji, ale znovu si ho nekoupím, opravdu mi vadí ta vůně a zvláštní konzistence...No posuďte samy...A co vy? Máte s tímto produktem také stejný problém? určitě by mě zajímal váš názor, mojí mamce třeba vyhovuje a říká, že je dobrý.. K.
ps. dnes budu trochu podvádět, tento "face of the day" totiž není dnešní, přes den jsem doma a jsem nenalíčená. Tohle jemné líčení jsem měla ve čtvrtek :)




3 komentáře :

  1. Sprcháče od Dove nesnáším,jak říkáš ta konzistence je jako krém,měli jsme doma granátové jablko které voněly jako zvratky a mamce vyhovoval. Já prostě Dove nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  2. S tímhle sprcháčem nemám moc zkušeností. Můj nejoblíbenější je rozhodně RADOX, jejich produkty jsou prostě nepřekonatelné :) Často bývají v různých akcích az opravdu příjemnou cenu. V Británii se jedná o naprostou jedničku na trhu a opravdu není důvod čemu se divit. :) Doporučuji za sebe MILK and BERRY nebo nové Soothe se zázvorem, to je přesně moje :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky ho máme doma a poprvé když jsem ho použila, tak si říkám jestli se nespletli a není tam místo sprcháče krém :D já ho moc nemusím, ale mamce taky vyhovuje a chce si koupit další

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops