neděle 12. května 2013

PUMP UP BOOSTER řasenka od Miss Sporty

Ahojky,
dneska vám přináším další řasenku. Tentokrát to bude řasenka PUMP UP BOOSTER od Miss Sporty. Je to řasenka, která mi byla poskytnuta díky vyhrání soutěže - jak už jsem asi milionkrát říkala..Příště si dáme nějáký produkt, který nebude od Miss Sporty, protože ty se mi tady nakupili. Nečekala jsem, že může být tak dobrá! Sice mám řasenky od Miss Sporty docela ráda, doma jich mám asi 5, a tahle sbírku rozšířila. Posiluje růst řas díky vyživujícímu složení. Řasenka neslepuje, a neopadává. Můžete jí sehnat i ve voděodolné variantě, což je moc dobře, hlavně kvůli létu, protože každá z nás chce být hezká i v létě na koupališti. Její kartáček je velký, jak je poslední dobou trendem, ale mě tento trend vyhovuje, takže jsem nadšená. Opravdu se s ní řasy dobře nalíčí, řasy vydrží natočené. I po několika vrstvách se řasy neslepí. Cena je 89Kč a za tuto cenu si pořídíte docela dost velkou řasenku - tím chci říct, že dlouho vydrží. Fialovo-červené provedení se mi moc líbí, zaujme už na první pohled. Vždycky jsem používala aspoň dvě řasenky najednou, abych měla řasy oddělené a natočené. S touto řasenkou nemusím, vystačím si opravdu jen s ní, takže jsem nadšená a až budu kupovat nějákou řasenku, zase sáhnu po této, možná voděodolné variantě. Tak to by byla tato super řasenka, znáte jí? Užijte si den, K.
p.s omlouvám se za kvalitu fotek, nemám sebou u přítele foťák a tak jsem fotila na mobil. Fotka řasenky v akci nafocena ;)





4 komentáře :

  1. Vždycky je úžasné objevit takovýhle poklad za tak málo peněz. Už se těším na fotky na řasách :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee zrovna na ni také připravuji recenci :)) moc mi řasenka vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám taky..a je super za tak málo peněz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops