sobota 11. května 2013

MUA paletka očních stínů UNDRESSED

Ahoj,
dneska vám popíšu své pocity z MUA paletky, kterou jsem dostala od tety z Anglie. Je to velice známá paletka Undressed, kde je 12 stínů a měla by to být kopie známé (a drahé) paletky od NAKED. V první řadě mi vyhovují odstíny. Hnědá u mě prostě vítězí. Obsahuje 12 stínů, ať už matných, nebo třpytivých. Některé odstíny se mohou použít také jako rozjasňovač. Stíny jsou označeny od 1 do 12. Jsou klasické práškové, ikdyž mi někdy přijdou trochu krémové, ale nevím, jestli je to fakt, nebo spíš má fantazie. Balení se mi moc zamlouvá. Na pohled vypadá hezky, vejde se do kabelky a obsahuje i štěteček, který já ale ještě nezkusila. Celá paletka má 9,6g. V Česku se dá pořídit na internetu okolo 200Kč a v Anglii stojí v přepočtu 120Kč, takže se rozhodně vyplatí počkat si, až tam pojedete vy, nebo někdo z vašich kamarádů. Stíny jsou krásné, ale bez báze jsou málo pigmentované. S bází ale vydrží docela dlouho a vypadají hezky i odpoledne, kdy příjdu ze školy. Já jsem z nich fakticky nadšená. Myslím, že je můžu nazvat nejlepšími stíny, které jsem kdy měla a zkusila. Odstíny vypadají stejně, jako na obrázku, fotila jsem je při denním světle. Opravdu jsem z nich nadšená a jsou to nejpoužívanější stíny co teď používám ať už do školy, nebo třeba někam večer na večeři. Všem doporučuji. Opravdu si nemusíte kupovat NAKED, tahle bohatě stačí. Má krásné odstíny a je prostě super! Určitě si pořídím ještě nějákou, protože tato je druhá paletka od MUA co mám a obě jsou moc moc super! Kdyby jste se chtěli ještě kouknout na tu druhou paletku, tak recenzi najdete v TOMTO článku. Za mě 100% ano!!! Já teď letím oslavovat mamky narozeniny tím, že si "ogriluju" hermelíín, mňam! A co vy? Jak užíváte víkend? A máte vůbec zkušenosti s kosmetikou MUA? K.








4 komentáře :

  1. Ja ji mam a naprosto s tebou souhlasim. Drzi mi i bez baze,ale behem dne pak vyblednou trosku. S bazi jsou super. Privezla mi ji kamaradka, ale az mi dojde, tak si ji koupim klidne i za ty 200. Stoji za to :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som ju hrozne chcela, len keby boli všetky tiene matné :/

    OdpovědětVymazat
  3. Já nad ní už strašně dlouho přemýšlím, ale já stíny moc nenosím. A když už, tak nějaké zemité a matné, a možná by mě tyhle lesklé a třpytivé trošku děsily. Zase se mi líbí její pigmentace, ti odstíny.. jsou to nádherné barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. MUA paletky mě taky nadchly, používám je dost často a opravdu jsou srovnatelné s mnohem dražšími produkty. Moje nejoblíbenější je Dusk til Dawn.

    http://www.makeupazivot.blogspot.cz/search/label/na%20vlastn%C3%AD%20k%C5%AF%C5%BEi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops