úterý 7. května 2013

NOVINKA Scandaleyes Lycra Flex od Rimmel

 Ahoj,
dneska tady mám recenzi na NOVINKU od Rimmel London! Sice jí ještě neseženete v drogériích, ale já měla to štěstí, že jí mám možnost vyzkoušet mezi prvními. Je to řasenka Scandaleyes Lycra Flex od Rimmel. Je to další řasenka z řady Scandaleyes, která už je asi třetí tuším? Teď abych nekecala, ale myslím, že je to tak. Abych byla upřímná, ani jsem nevěděla, že mi má řasenka přijít, až mě jednou překvapila obálka a v tom mi přišla novinka od Rimmel, spolu s tiskovou zprávou. Zpočátku jsem si myslela, že to bude na chlup stejná řasenka jako ta předchozí (oranžová) varianta, ale opravdu si jsou podobné jen kartáčkem a obalem. Zelený obal se mi líbí, je jarní a tak to má být. Kartáček je skoro stejný, jako u oranžové (porovnat můžete v tomto článku). Hodně hodně velký, což mě osobně vyhovuje, ale myslím si, že všem rozhodně vyhovovat nebude - třeba těm, kteří mají malé oči, nebo rovné řasy. Každopádně jí můžete zkusit a uvidíte, jak vám sedne. Tak mě ještě napadá, že bych mohla tyhle dvě řasenky porovnat ještě v jiném článku, máte zájem? Obsah balení je 12ml a doporučená cena 189Kč, což si myslím, že je docela dobré, a až řasenka bude na trhu, určitě bude všude v akcích. Super je to, že obsahuje technologii beztíže Lycra, která řasy neslepí, nebudou těžké ani tuhé a to bez ohledu na to, kolik vrstev řasenky naneseš. Budou krásně křehké a opravdu nebudete ani vědět o tom, že jste si ráno řasenku daly. To musím opravdu potvrdit, protože se mi stává, že mi řasy zežmolkovatí a pak je mám těžké, s touto řasenkou je to pravý opak! Řasy natočí, zvýrazní a znovu musím říct že NESLEPUJE! Na léto je trochu škoda, že neudělali voděodolnou verzi, ale třeba to ještě přijde, že? Hodně lidí nemá rádo voděodolné řasenky, kvůli tomu, že pak nejdou odlíčit, já si ale myslím, že se spíš problém v odličovači. Určitě bych jí doporučila všem, kteří mají normální řasy, je skvělá a udělala mi velkou radost! A co vy? Máte tu možnost jí vyzkoušet?? K.




1 komentář :

  1. Je to úžasná řasenka, která mě velmi překvapila.V drogérii DM jsem si koupila za 149 Kč :).Podle mě mnohem lepší než oranžová scandal eyes a také nejlepší na trhu :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops