neděle 19. května 2013

ASTOR Matte and shine eyeshadow

Ahojky,
dneska bych vám ráda ukázala stíny od Astor. Nejsem si jistá, jestli se ještě prodávají, protože jsem se koukala na oficiální stránky Astoru a tam jsem je nenašla....Každopádně ty stíny mám už nějáký pátek a jsou opravdu super, nevím, jestli na fotkách bude vidět ten rozdíl, ale jedny jsou matné a druhé třpytivé... Jak říká název Matte and shine eyeshadow, že?Ono to není ani ve skutečnosti tolik vidět, ale jsou dobré na projasnění očí, nebo jako rozjasňovač. Nevím, kolik tehdy stály, ale asi okolo té 100Kč. Mám odstín 850 MOONLIGHT, jsou to tedy dlouhotrvající stíny, s minerály a aloe vera - což je mimochodem moc dobrá rostinka, mám jí doma a třeba na různé pupínky je skvělá, dobře vysuší a urychluje hojení. Docela dost toho tyto stíny vydrží, ale samozřejmě s bází. Já tyto stíny používám buď jako základ celého líčení, nebo jako rozjasňovač. V obou případech funguje moc dobře.Tyto stíny bych vám doporučila, ale asi to je už k ničemu, když je nemají v nabídce......Jak si užíváte sluneční dny? Já už mám červená ramena, takže teď odpočívám doma.. A co vy a Astor? Máte ho rády? K.







1 komentář :

Děkuji za každý komentář :)

 
ok-makeup © 2011 | Designed by Ibu Hamil , in collaboration with Uncharted 3 News , MW3 Clans and Black Ops